Vajtja” në Europë dhe Kultura e Qytetare Demokratike

Albinos

Primus registratum
Vajtja” në Europë dhe Kultura e Qytetare Demokratike

<ul style="list-style-type: disc">[*]&amp;#8220;Vajtja&amp;#8221; në Europë dhe Kultura e Qytetare Demokratike[/list]

<ul style="list-style-type: disc">[*]Prof.Ass.Dr.Aleksandër Kocani

<ul style="list-style-type: disc">[*] A duhet të &amp;#8220;turremi&amp;#8221; pa marrë frymë drejt Europës?[/list][*]
&amp;#8220;Vajtja&amp;#8221; në Europë, apo, siç thuhet ndryshe, integrimi në strukturat politiko-ekonomike të Europës përbën një nga kryetemat e ligjërimit mediatik dhe politik në shoqërinë e sotme shqiptare. Të gjithë dhe pothuajse kudo flasin për të: politikanë, qeveritarë, parti politike, shoqata joqeveritare, në Konferenca Shkencore, Workshope, takime etj. Dhe problemi paraqitet (por jo argumentohet!) sikur duhet &amp;#8220;vrapuar e vrapuar, qoftë edhe pa marrë frymë apo pa fjetur&amp;#8221; &amp;#8220;për të kapur trenin e Europës&amp;#8221;. Kjo temë gati gati po na bëhet një obsesion! Po bëhet një farë &amp;#8220;europomanie&amp;#8221;! Por, a duhet folur për të? Po, sigurisht, veçse në një mënyrë tjetër. Çështja është se ka vërtet një publik të interesuar që do të sqarohet se ç&amp;#8217;do të thotë integrim në strukturat europiane, cilat janë përfitimet e kufizimet që sjell ai, a ia vlen apo jo që t&amp;#8217;i hyjmë tani kësaj rruge dhe, në se po, cilat janë vështirësitë e pengesat që duhen kapërcyer për të realizuar këtë integrim. Natyrisht që këtu ka edhe probleme të tjera që lidhen me opsionet alternative ndaj integrimit, me gjykimin konkret për vendin tonë në se ai do të dominohet nga një vendim politik apo thjesht nga një procedurë teknike e verifikimit të plotësimit të bashkësisë së parametrave të caktuara për çdo fushë të jetës. Të gjitha këto detyrimisht kërkojnë një qëndrim serioz dhe të përgjegjshëm, sidomos nga nivelet vendimmarrëse, që bazohet në transparencën ndaj opinionit publik shqiptar dhe në vlerësime të nxjerra nga studime të bëra institucione të specializuara për kërkimet në shkencat sociale. Ky shkrim ka për objekt pikërisht të tregojë vetëm një nga këto pengesa, mbizotërimin e psikologjisë fshatare në shumicën e popullsisë aktuale shqiptare. Kjo, natyrisht me kushtin e zgjedhjes me maturi të opsionit të integrimit në Europë. Më konkretisht, për një shoqëri si ajo shqiptare, që aspiron në masën dërrmuese të saj (mbi 70% të saj sipas disa anketave) të integrohet në Europë, aspiratë që është shprehur aq qartë, midis të tjerave, edhe nga deviza e lëvizjes studentore të Dhjetorit të 1990, del e nevojshme që të sqarohet në nivel shkencor domethënia e integrimit të saj në Europë, të përcaktohen e debatohen publikisht strategjitë, prioritetet dhe metodat që duhen ndjekur për të realizuar këtë proces integrimi. Kjo sepse, megjithë pranimin (si një vendim politik) nga Europa që ne të &amp;#8220;presim biletën për të hypur&amp;#8221; në &amp;#8220;trenin e saj&amp;#8221;, nuk është e mundur që të &amp;#8220;kapet&amp;#8221; ky &amp;#8220;tren&amp;#8221; pa një refleksion të thelluar mbi kushtet paraprake që duhen plotësuar dhe transformimet sociale e ekonomiko-politike që lipset të ndërmerren për t&amp;#8217;ia arritur këtij qëllimi. Madje, në këtë rast transformimet në fjalë do të kishin në vetvete një vlerë të jashtëzakonshme për zhvillimin e vendit edhe në se nuk &amp;#8220;do të futeshim në Europë&amp;#8221;.

<ul style="list-style-type: disc">[*]Një Europë kryesisht qytetare &amp;#8211; një Shqipëri në masën dërrmuese fshatare[/list][*]
E para gjë që të vjen ndërmend, nëse kërkon t&amp;#8217;i hysh një demarshi të tillë sa teorik, aq edhe praktik, është se nga pikëpamja e strukturimit social e, në veçanti atë psikologjik, shoqëria shqiptare është tepër &amp;#8220;fshatare&amp;#8221;. Sigurisht që këtu termi &amp;#8220;fshatar&amp;#8221; nuk përdoret aspak në një kuptim, siç thuhet &amp;#8211; përçmues. Çështja është se kur flasim për qytetërim europian, kemi parasysh, në radhë të parë, një shoqëri me një strukturë shoqërore kryesisht qytetare. Dhe një integrim i natyrshëm i shoqërisë shqiptare në të do të kërkonte detyrimisht një strukturë sociale, pak a shumë të ngjashme me këtë qytetërim.
Për shkak të mobilitetit të madh social, që lidhet me shkaqe tashmë të njohura, është vështirë që të jepen shifra relativisht të sakta lidhur me &amp;#8220;përmasat&amp;#8217; demografike të &amp;#8220;universit fshatar&amp;#8221; në Shqipëri (vitet e fundit është dhënë zyrtarisht shifra 60-65%). Mund të thuhet që në vija të përgjithshme, ai strukturohet në katër nivele : fshatarët që jetojnë dhe e nxjerrin jetesën në fshat ; fshatarët që jetojnë në fshat, por që e sigurojnë jetesën në qytet ; fshatarët që jetojnë në qytet por kanë aktivitet ekonomik në fshat dhe fshatarët që jetojnë në qytet dhe nuk kanë asnjë lidhje ekonomike me fshatin. Këta të fundit janë duke iu nënshtruar një procesi spontan ( dhe pra, mjaft problematik) të shndërrimit të tyre gradual në qytetarë. Por kjo kërkon kohën përkatëse (në të ashtuquajturat &amp;#8220;enklava&amp;#8221;, zona banimi të konceptuara e të menaxhuara sipas koncepteve shkencore antropologjike, psikologjike, urbanistike, sociologjike etj. - ajo shkon deri në 20-25 vjet). Të katër nivelet e strukturimit të lartpërmendur kanë një &amp;#8220;emërues të përbashkët&amp;#8221; &amp;#8211; bashkësinë sipas psikologjisë fshatare. Kjo psikologji dhe fakti që shumica dërrmuese e popullsisë në vend nuk ka ende atë kulturë filozofike europiane perëndimore, që përbën një nga dy shtyllat bazë mbi të cilat mbështetet qytetërimi perëndimor, përbëjnë pengesa serioze për integrimin e Shqipërisë në Europë.
Psikologjia fshatare është e tillë (domethënë &amp;#8211; pengesë serioze për këtë integrim), sepse ajo i strukturon raportet e individit fshatar me &amp;#8220;Tjetrin&amp;#8221; në një mënyrë, si të thuash &amp;#8220;egocentrike&amp;#8221;: në qendër është shtëpia me oborrin, kurse në periferi janë komshinjtë e drejtpërdrejtë. Nga pikëpamja e shtrirjes hapësinore ky strukturim është, si të thuash, tepër i &amp;#8220;rrafshtë&amp;#8221;. Ai dallohet mjaft nga strukturimi analog që ka qytetari, strukturim me një dinamikë e kompleksitet të shtjelluar në disa &amp;#8220;përmasa hapësinore&amp;#8221;. Si një shembull i thjeshtë mund të sillet këtu strukturimi hapësinor i marrëdhënieve midis banorëve në pallate në qytet. Për më tepër e ashtuquajtur &amp;#8220;distancë sociale&amp;#8221;, që, sipas Eduard Hall, përbën një nga përmasat e &amp;#8220;fshehta&amp;#8221; të qënies njerëzore, është mjaft më e vogël tek strukturimi i raportit me &amp;#8220;Tjetrin&amp;#8221; që ka qytetari, se sa tek fshatari, gjë që ndikon ndjeshëm në të mirë të vendosjes së marrëdhënieve të kooperimit, të pjesëmarrjes, të tolerancës dhë mirëkuptimit midis qytetarëve. Kjo përbën vetëm një aspekt, atë hapësinor, të vështrimit antropologjik të këtij problemi. Por, sigurisht që ka edhe aspekte të tjera që lidhen me vlerat, me mentalitetet, me të ashtuquajturat &amp;#8220;modele psikokulturore&amp;#8221; etj., të cilat kanë ndikimin e vet negativ në procesin e shndërrimit të popullsisë fshatare në qytetare dhe, në tërësi në integrimin e shoqërisë shqiptare në Europë. Kështu për këtë popullsi fshatare në Shqipëri është karakteristike, midis të tjerave, edhe një tendencë e theksuar e preferimit të ashtuquajturave &amp;#8220;vlera materialiste&amp;#8221; (karakteristike kjo sipas Ronald Inglehart për të gjitha vendet ish-socialiste), ndërkohë që në vendet e zhvilluara perëndimore vihet re një tendencë e kundërt me të &amp;#8211; ajo drejt vlerave shpirtërore. Këtu kemi një nga kundërkahet që e pengojnë integrimin tonë në Europë (kundërkahe tjetër është, për shembull, dinamika demografike që po çon në zmadhimin e qyteteve, domethënë &amp;#8211; ardhja e fshatarëve në qytet dhe në rrethinat e qyteteve të mëdha, ndërkohë që në vendet europiane perëndimore konstatohet një dinamikë tjetër &amp;#8211; qytetarët punojnë në qytet dhe shkojnë të jetojnë në fshat).
Edhe nga pikëpamja e &amp;#8220;modeleve psikokulturore&amp;#8221; dalin vështirësi të mëdha për procesin në fjalë të integrimit. Kjo sepse këto modele përbëjnë, si të thuash, &amp;#8220;programe&amp;#8221; që menaxhojnë sjelljen, adaptimin e individit në një mjedis të caktuar sociokulturor. Individi që vjen nga fshati i ngjan në një farë kuptimi &amp;#8220;pemës së shkulur nga rrënjët&amp;#8221; dhe që kërkohet të mbillet në një vend tjetër. Atij i duhet të ndryshojë pothuajse të gjitha mekanizmat e fituara e të trashëguara që i lejojnë adaptimin në një mjedis kryesisht sociokulturor (por edhe fizik) në ndryshim të vazhdueshëm. Përndryshe ai do të rrezikonte sa mbijetesën biologjike, aq edhe integrimin social. Një individ i tillë që ka këputur lidhjet e shumëfishta e të padukshme me mjedisin e tij social, kulturor e fizik për sa kohë që ai nuk ka krijuar një &amp;#8220;simbiozë&amp;#8221; tjetër me mjedisin e ri ku ai ka filluar të jetojë domethënë për aq kohë sa ai e përjeton raportin me pjesën tjetër shoqërisht të integruar si margjinalizim, përbën një element që potencialisht dhe realisht gjeneron konflikt social e politik.

<ul style="list-style-type: disc">[*]E kaluara- një gjyle në këmbët e shoqërisë së sotme shqiptare
Por ky nuk është i vetmi &amp;#8220;bagazh negativ&amp;#8221; që na pengon të kapim &amp;#8220;trenin europian&amp;#8221;. Ekzistojnë edhe një sërë faktorësh të tjerë që kërkojnë &amp;#8220;grafi shkencore&amp;#8221;, para se qendrat vendimmarrëse t&amp;#8217;i thonë &amp;#8220;OK&amp;#8221; projekteve që synojnë integrimin europian.
Pengesë tjetër e madhe mbetet e kaluara, sistemi i quajtur &amp;#8220;socialist&amp;#8221; që, i brendësuar në ndërgjegjen e individit shqiptar, kryesisht në atë që quhet &amp;#8220;ndërgjegja kolektive&amp;#8221;, është strukturuar në trajtën e &amp;#8220;dosiereve&amp;#8221; dhe &amp;#8220;skedareve&amp;#8221; me përmbajtje &amp;#8220;programet&amp;#8221; e sjelljeve, qëndrimeve, opinioneve dhe veprimeve (sistemi i vlerave) të konceptuara në këndvështrimin &amp;#8220;marksist-leninist&amp;#8221;. Ky sistem vlerash dhe, në veçanti, bërthama e tij &amp;#8211; vlerat filozofike të quajtura &amp;#8220;materialiste dialektike e historike&amp;#8221;, bien krejtësisht ndesh me vlerat përkatëse filozofike që karakterizojnë qytetërimin europiano -perëndimor. Një kundërshti e tillë, të cilën Max Weber e quante &amp;#8220;Lufta e Perëndive&amp;#8221;, është në rrënjë, është ndoshta burimi kryesor që gjeneron të pothuajse të gjitha konfliktet sociale e politike në shoqërinë shqiptare të viteve &amp;#8216;90-të. Prandaj është e domosdoshme që të bëhet një &amp;#8220;katarsis&amp;#8221; i vërtetë filozofik në shoqërinë shqiptare, domethënë zëvendësimi në memorien bazë të individëve shqiptarë i përmbajtjes së vjetër të &amp;#8220;skedareve&amp;#8221; me vlerat filozofike me një përmbajtje të re që ka të bëjë me vlerat filozofike europiano -perëndimore. Këtu, në radhë të parë, është primordial roli i sistemit të shkollimit, më pastaj vijnë mediat.
Për vite të tëra është këmbëngulur pranë Ministrisë së Arsimit për emergjencën e rikualifikimit të mësuesve të Filozofisë dhe të Njohurive për Shoqërinë, për faktin se ata nuk kanë formimin përkatës që do t&amp;#8217;u lejonte atyre së paku (sepse në fakt kërkohet edukim &amp;#8211; domethënë krahas dhënies së njohurive, edhe transmetim shprehish të zbatimit praktik të tyre e njëkohësisht dhe transmetim vlerash) të transmetonin njohuritë(për ta &amp;#8211; të reja) në këto dy lëndë. Ndërsa këta mësues ishin, si të thuash &amp;#8220;jashtë loje&amp;#8221;, Ministria preokupohej në radhë të parë për kualifikimin e një brezi mësuesish të matematikës (që në vetvete nuk ka asgjë të keqe, madje përkundrazi) që kishin marrë një formim relativisht solid në Universitet dhe një përvojë të konsiderueshme në mësimdhënien e lëndëve matematike (ndërkohë që po dalin breza mësuesish të matematikës me një formim universitar tepër të mangët!). Edhe sot e kësaj dite mbetet emergjent rikualifikimi i mësuesve të këtyre lëndëve (Filozofi dhe Njohuri për shoqërinë), sepse ata po përgatisin breza të tërë nxënësish me formim jo filozofik europiano -perëndimor, por me një përzierje kulturash të ndryshme filozofike që kanë në përgjithësi si strukturë konceptuale (apo si vizion, perspektivë filozofike) atë materialiste dialektike e historike, e cila është në kundërkahe me proceset social-politike që po ndodhin në vendin tonë. Vlen që të theksohet këtu qoftë edhe vetëm një tregues themelor i kësaj kundërkahe: vizioni materialist dialektik e historik bazohet në postulate primordiale që i japin refleksionit të mëtejshëm një karakter mendimi krejtësisht të mbyllur, gjë që në veçanti përjashton çfarëdo mundësie për raporte sociale të tolerancës, mirëkuptimit, kooperimit e pjesëmarrjes, aq të domosdoshëm për një shoqëri të hapur, demokratike. Gjithashtu ai përjashton edhe mundësinë e adaptimit të vlerave universale po aq të nevojshme për një shoqëri të tillë. Është ky vizion, rudiment i shoqërisë që sapo kemi lënë prapa, një nga faktorët kryesorë që pengon përvetësimin e bazave të kulturës filozofike perëndimore nga mësuesit në fjalë. Madje, po t&amp;#8217;i drejtoheshim studiuesit të njohur shqiptar Prof.Dr.Artan Fuga, del se disniveli i kapaciteteve për të &amp;#8220;thithur&amp;#8221; filozofinë europiano perëndimore midis nxënësve (më të avancuar në këtë drejtim) dhe mësuesve përkatës përbën një nga burimet që gjenerojnë konflikt në shkollën e mesme shqiptare, konflikt që pastaj rrezatohet në të gjithë mjedisin social që rrethon atë.[/list][/list]
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Vajtja” në Europë dhe Kultura e Qytetare Demokratike

nqs keni nerva te fort mund te lezoni edhe se cfare mendojen funksionaret e aambasades italiane
marre nga ''libri'' i nje ish funksionari
flet per javen e pare ne shqiperi dhe kam marre vetem disa paragrafe


subito fuori (nga aeroporti) una torma di cavallette (lypesa besoj)idrorepellenti(dmth te pa lare besoj) sbuca dappertutto e comincia a chiedere soldi. Ma perché, le cavallette parlano? Quelle albanesi sì.
Carri e cavalli, Mercedes e pullman, mucche e pecore, uomini…forse.
Per strada comprendo il vero valore della raccolta differenziata: ragazzi che, da sterminati cumuli d'immondizia, separano diligentemente avanzi di cibo da avanzi di abbigliamento
Non voglio neanche immaginare che potrebbero fare questi se avessero a disposizione delle strade degne di questo nome; poi con un brivido ripenso all'episodio di Panajot e… vabbè tanto è un episodio chiuso.
&quot;Dai, Sergio, è simpatica una capitale europea con le mucche in pieno centro è…è…simpatica, no?…&quot;
&quot;Originale, forse.&quot; risponde il redivivo amico. &quot;Ma perché le fogne sono scoperte? Non è pericoloso? Potrebbero essere ricettacolo di malattie infettive.&quot;
Malattia? Giusto, l'anno scorso mia moglie è morta di qualcosa del genere e con lei tanti altri. Comunque no, questo è il fiume…o meglio lo era qualche centinaio di anni fa.
, credo che ci sia una differenza tra le due etnie e la fondamentale è che, normalmente, soprattutto in terra straniera, gli italiani non ostentano la pistola sul fianco come fanno questi.

D'improvviso qualcuno alza il tono della voce: è una collega che nel saluto di benvenuto era stata davvero carina. La raggiungiamo per capire quale è il problema e principalmente per riportarla alla calma.
Li vedi questi? urla indicando un paio di personaggi che premono sul vetro dello sportello, Pretendono di ottenere il visto per entrare in Italia solamente perché sono parenti di Bogdani.

Tutti pretendono, nessuno ne ha diritto, ma pretendono.
LA PRETESA, ecco un altro concetto che si radicherà ed andrà di pari passo al già assorbito concetto dei soldi sempre ed in ogni circostanza

Sono le 17,00. Gli uffici chiudono. Dove andiamo? Sergio propone un giro in città, così, tanto per prendere confidenza.
Per carità, quella è l'unica cosa che non dovete prendere, interviene la collega di prima. Qui se solo guardate una persona, l'indomani viene in ufficio asserendo di esservi amico (amico di lunga data) e PRETENDE agevolazioni.

Anche prima di partire, hanno arrestato due albanesi che hanno ammazzato una donna anziana, che viveva sola, per derubarla della pensione. Se continua così, cioè una alla settimana, tra poco l'I.N.P.S. andrà in attivo&quot;.

: cosa fa un albanese che sta morendo?&quot;
Un albanese che sta morendo? ribadisce un collega.
&quot;Sì&quot;.
Boh, rispondono quasi tutti.
&quot;Piacere!&quot;

E' un controsenso ideologico, ma non logico... Hanno fatto nascere, per altri versi, un razzismo al contrario: cure mediche gratis per gli extracomunitari clandestini e non ed a pagamento per noi e, (non parlo ovviamente solo dei peggiori) naturalmente molti se n'approfittano anche perché oramai la loro parola conta perfino più di quella dei tutori dell'ordine, il tutto sotto l'egida di una legge che è volta solo a tutelare le assurdità. Quale, per esempio? Questa: io sono un pregiudicato albanese: se vado all'ambasciata a richiedere il visto, non me lo danno. Vado in Italia, [perché ci vado; non sono certo duecento poliziotti, carabinieri, finanzieri o militari che stanno li strapagati per guardarci passare ad impedirmelo...(ma perché ci stanno se non possono fare un cazzo?)]. Mi presento in una Questura senza documenti, dico che non capisco l'italiano pur comprendendolo benissimo, che sono un perseguitato e l'Italia che fa? Mi da soldi, mi paga tutto ma, ovviamente non mi basta per la vita che voglio fare ed allora, nell'attesa che mi diano il permesso di soggiorno mi vado a fare qualche rapina. Mi diverto pure a giocare alla roulette russa, compenetrandomi nel film &quot;Il Cacciatore&quot;. Se poi muore qualcuno, pazienza, è una razza inferiore! Un poliziotto mi tocca? Io urlo che mi sta picchiando, che è un razzista ed anche se è vero il contrario crederanno a me. Alla Caritas mi danno da mangiare gratis ma se non mi piace il menu spacco tutto e minaccio di fare casino: mi accontentano immediatamente. Non mi vogliono dare il permesso di soggiorno? Minaccio, ma solo minaccio, azioni clamorose come quella di spogliarmi davanti alla Prefettura e state sicuri che sarete VOI ad abbassarvi il pantalone davanti a me e qualcuno solleciterà la Questura di rilasciarmi il permesso di soggiorno per dimostrare che l'Italia non è un Paese razzista e tutto va bene; ovviamente non pago niente neanche per viaggiare, per l'assistenza sanitaria mentre voi coglioni pagate tutto...anche per me che sono venuto a fottervi! Che pacchia...il paese degli allocchi!

&quot;Si, ma non basta, ci vogliono dei documenti e poi vi chiamate Arapi. Ecco, se volete andare in Italia, vi do la lista dei documenti che ci vogliono&quot;.
Ma no. Ecco qua e tira fuori forse più fotocopie lui di quante gliene abbia date io, mentre il resto della famiglia, dapprima sorridente, mi guarda con odio. Strano, anche il neonato. Se non è un nano travestito è senz'altro precoce. Propendo per la prima ipotesi o almeno ci spero, perché in caso contrario sarebbe interessante analizzarne il D.N.A.!

Allo sportello, tra l'altro, apprendo che l'Italia, o, meglio il visto per l'Italia ha un valore taumaturgico: il 75% dei numerosi malati terminali di tumore non appena ricevono la vignetta (vera) sul passaporto (falso) guariscono dai melanomi più maligni e carogne...e questo sarebbe davvero interessante da studiare sia a livello laico che ecclesiastico: altro che Lourdes, Fatima ecc...dovrebbero istituire SAN VISTO medico e martire, il guaritore di albanesi...! Ma anche SAN PERMESSO DI SOGGIORNO, mi dicono alcuni amici poliziotti, sarebbe da esaminare: infatti, quelli che stanno già sul nostro suolo patrio per ottenerlo, o semplicemente per ottenerlo prima degli altri, fanno morire padri, madri, figli, figlie, sorelle, fratelli, nipoti, suocere, suoceri, nonne, nonni che non hanno mai cacato in Albania ma che diventano importantissimi in Italia; di norma questi carissimi parenti stanno per morire o muoiono sempre prima di:
1) Natale e festività connesse;
2) Pasqua e pasquetta;
3) Festività estive (meglio farli morire verso giugno...)
4) Dopo aver sostenuto l'esame all'università, ma solo per gli studenti.
Fin qui, tutto normale perché nessuno vuole impedire loro di morire, anzi...ma il bello è che risuscitano miracolosamente subito dopo per poi morire l'anno successivo, al rinnovo del permesso di soggiorno.
Vacci piano con il rifiuto, perché questi qua hanno la possibilità del ricorso mi avverte materna la collega che, contrariamente a chi dovrebbe farlo, si erge a tutore del neofita.
&quot;Come il ricorso? Ma il visto non è una concessione che un governo offre ad un cittadino straniero di poter entrare nel suo territorio? Se escludiamo chi ne ha il santo diritto, che qui sono in totale...uno (!), quelli che mi richiedono dei visti per turismo che ricorso possono fare? Molti Paesi lo negano anche a noi! Allora?&quot;

&quot;A proposito, ma chi paga?&quot;
Noi, siccome sono bravi li abbiamo adottati e ce li manteniamo!
&quot;Scusa; Giova', te lo posso fare un paragone?&quot;
Certo
&quot;E' come se tu avessi partorito un figlio frutto di una violenza carnale, decidessi di tenerlo ed una volta cresciuto con cure amorevoli, costui ti ricambiasse picchiandoti e derubandoti!&quot;
Perfetto, hai fatto il paragone giusto, bravo!

&quot;Ed hanno libero accesso negli uffici? MA DAI...&quot;
Certo che si! Inizialmente si presentano con gentilezza e, se sono donne, concedono anche qualcosa...poi entrati nel giro PRETENDO

Tra le tante persone sedute ed in piedi risalta, anche sonoramente, la figura di una donna con un neonato in braccio che soavemente piange ad un tono da frantumatio pallorum (se avete figli, potrete capire ancora meglio di chi non ne ha). Mi giro sulla sedia che nell'arredamento è l'unica cosa divertente, in quanto essendo a rotelle permette di muoversi agevolmente tra una parolaccia e l'altra. Domando ad un'interprete di chiedere, nell'idioma indigeno, a chi ha diritto di priorità assegnatagli dal numero, se vuole far passare per prima l'incubo in fasce; un po' per ovvia cavalleria ed un po' perché mi sono accorto di non avere portato dall'Italia eventuali ricambi in caso di reale frantumazione degli articoli di cui sopra!
Per carità, sei pazzo? una voce alle spalle mi avverte: è quella del capo, testimone involontario della mia richiesta. Non fare lo stesso errore di Gianluca!
&quot;Gianluca?…e chi è Gianluca?&quot;
Tu non l'hai conosciuto. Era un impiegato che è andato via qualche mese fa; troppo gentile per stare qui. Fece, in buona fede naturalmente, lo stesso errore che stavi per compiere tu. Un giorno, nella stessa situazione tua, fece passare una donna con il bambino prima di tutti…
&quot;Ebbene?&quot; chiedo sempre più incuriosito…
EMMALE!, urla perdendo per un attimo il diplomatico tono flemmatico, il giorno dopo tutte le donne avevano un bambino in braccio che piangeva…
&quot;Non poteva essere una fatale coincidenza?&quot;
Può darsi, ma nessuno di noi può credere che donne di ottant'anni o viceversa bambine di nove possano essere reduci da un recente parto! Poi, il fatto che i neonati piangessero all'unisono
&quot;Ma no: lei pensa che fosse un pianto indotto? Ma si: pizzichi, spilloni, sigarette spente addosso e chi più ne sa più ne metta! Che bella gente!&quot;
Eh, vedrai. Qua si vendono tutto per i loro scopi, non hanno affetti, si congeda il capo non prima di aver rimproverato, non si capisce quanto bonariamente, i colleghi presenti di non avermi preventivamente avvisato.

Allora, cosa ve ne sembra? Chiede Tullio, un collega che ha finito il suo periodo di missione e sta per tornarsene a casa, gongolante di gioia.
&quot;Molto peggio di ogni più nera previsione, grazie!&quot; Risponde un Sergio già esausto.
&quot;Nera, molto nera&quot;, intervengo; &quot;in più c'è una cosa che non riesco a capire&quot; continuo&quot;e cioè come fanno ad avere figli, se la maggior parte si chiamano Kastrati?!?&quot;
Sorridono (per compassione) un po' tutti e si continua a parlare in circolo dei vari episodi.

Comunque non preoccuparti, se avrò il piacere di morire prima di te chiederò all'incaricato, che nel frattempo mi sarò arruffianato, di farti rinascere in Albania, così si che potrai finalmente girare a testa alta! Poi chissà, per quando sarai rinato il progetto della grande albania che hanno in mente questi si sarà già attuato&quot;.

&quot;Oh, meno male che sei arrivato. Mi sta rompendo i coglioni!&quot;.
&quot;Chi?&quot;
&quot;Questo bambino&quot;, urla indicando Irakli.
Italiano, coccoata
&quot;Ah, già, vuole la cioccolata, poverino. Senti bimbo oggi non c'è, è finita. Hai capito?&quot;
Italiano fillio di puttana!
Corre via lasciandoci più schifati che meravigliati.
&quot;Questo essere partorito da colei che fa mercimonio del proprio corpo a fine di lucro!&quot; Sentenzia Sergio dopo il primo attimo di smarrimento.
&quot;E' inutile che disserti tanto, gli dico, il tuo stesso concetto lo ha espresso lui con tre parole&quot;.
&quot;Ma è un bambino…!&quot;
&quot;Chi? Quello? Ma esistono bambini qui? Intendo: nel senso vero della parola…&quot;


La seconda giornata sembra avere lo stesso percorso di quella di ieri tra i ringraziamenti (falsi) di coloro a cui la pratica viene accettata e le minacce (vere) di coloro a cui viene rifiutata. Un viso meno albanese degli altri mi sorride oltre lo sportello.
Buongiorno. Mi scusi, io sono italiano ma ho sposato questa ragazza albanese...
&quot;Bell'affare!&quot;
Come? Non ho capito...
&quot;Chiedevo: cosa deve fare?&quot; gli ribatto verminosamente, fingendo di alzare la voce per farmi ascoltare senza equivoci.
Devo chiedere il visto per portarla con me
&quot;Mi raccomando, tienitela stretta.&quot;
COME?
&quot;Ha fretta?&quot;
Certo!. Se si potesse fare una cosa un po' veloce, sa...
&quot;Non glielo prometto, chiederò al funzionario e se mi dà l'ok...&quot;


Stavamo quasi per andar via quando uno dei capi ci blocca.
C'è da risolvere un caso umano, potete ascoltarmi? Vi libero in cinque minuti.
Annuiamo acconsentendo.
Dunque, ragazzi, si tratta di questo: una bambina, figlia di persone non abbienti, è stata morsa da un cane randagio al volto e c'è bisogno di cure. Al visto ci penso io, ma ci sono le spese di viaggio, permanenza etc. se volete contribuire…ovviamente non siete obbligati.
Clà, che significa non abbienti? domanda sottovoce Peppino.
&quot;Poveri, Peppì, nullatenenti!&quot;
A turno i colleghi, compreso Sergio, si tassano di cinquantamila lire. Al mio turno, il capo ringrazia a nome della bambina…
&quot;Come?&quot;, chiedo meravigliato, &quot;La colletta non è per il cane?&quot;
Con vari improperi vengo tacciato di cinismo.
Come puoi dire una cosa simile? Sei senza cuore! Rincara la dose Giovanna.
&quot;Calma, calma. Io amo gli animali ed un poco (molto) meno questo tipo di genere umano&quot;
Mi rendo conto che è inutile continuare, oramai sono il bastardo del gruppo. ECCHISSENEFREGA! [Due giorni dopo il capo ci riferirà di una telefonata con cui il primario di un ospedale italiano ha segnalato che la bambina è stata abbandonata ed i genitori si sono dati alla clandestinità]. (!)...

Difatti, grosso e minaccioso, si muove verso di noi ringhiante e con gli occhi di fuoco...
Un albanese che non ha ottenuto il visto?, chiederete voi
No! Un cane, degno di tale nome, che fortunatamente decide di cambiare bersaglio e si dirige verso una coppia di ragazzi non molto distante da noi. Ebbene, vero ma incredibile, repentinamente il ragazzo abbraccia la ragazza in un commovente tentativo di ... farsene scudo tra lui ed il pericolo peloso! Ci infiliamo nel taxi augurandoci, ovviamente, un felice epilogo dell'accaduto... per il cane!

Osserviamo che gli uomini passano il loro tempo a sputare, sputare, sputare...ma quanto sputano? Una persona normale con questo ritmo morirebbe disidratata. Inoltre, come nelle tristemente note piazza Tirana di tutte le città italiane (pardon, ex italiane ma di fatto colonie albanesi) stanno così, senza far niente per ore a parlare, fumare, telefonare e sputare. Oggi fa particolarmente caldo ed allora è tutto uno sventolio di ventagli o giornali, per refrigerarsi? NOooo, di magliette e camice, arrotolate tribalmente fin oltre i confini della pancia per sventolarsi, che offrono uno spettacolo di rotondità più o meno pelose non certo bello da vedersi; comunque le ragazze che passano nei loro pressi sembrano non accorgersene. Già, le ragazze, alcune anche molto carine, non guardano un uomo neanche a pagarle, come viceversa avviene quando vanno all'estero, ma questo non ci danneggia più di tanto, considerato che il fare amicizia con una di loro significa ricevere il giorno dopo la visita in Ambasciata di un centinaio di parenti che per transazione sono diventati tuoi amici. E poi, con quelle mani rosso fuoco fanno anche impressione... &quot;Che ne dici; Sergio?&quot;
&quot;Ah, per me io non gli affiderei mai il mio gemello più piccolo...! Lo rovinerebbero, ed io ne ho uno solo...&quot;
Eppure è strano. Qui in Albania le donne non ti guardano e non le puoi guardare, (altrimenti rischi di non raccontarlo), ma per gli uomini indigeni sono poco meno che bestie da soma. Loro lavorano, portano i pesi e, per evitare che questo possa generare vergogna nel loro uomo, non le vedi mai scambiare effusioni anzi addirittura non si degnano di uno sguardo anche se sono seduti l'uno di fronte all'altra!
&quot;Comunque hai sentito che dicevano i colleghi: il matrimonio serve solo per esportare legalmente prostitute bambine. Hanno trovato questa soluzione considerata l'attenzione che ultimamente si era riversata su questo problema; anche perché i politici qualcosa la devono pur fare [non per il bene pubblico, sia chiaro, ma solo per evitare la noia!] magari perché pressati da qualche organizzazione clero/catto/comu...&quot;
&quot;Forse uno dei motivi di tutto questo sfacelo è che i matrimoni sono combinati e, non potendo scegliere l'uomo o la donna dei propri sogni, non provano nessun affetto vicendevole&quot;, interviene Sergio con il cipiglio di una femminista.
&quot;O magari sono solo persone introspettive, nel senso che guardano il partner solo dentro (il portafoglio...). Ah, ah, ah, ah. (rido io)&quot;

D'un tratto un episodio attira la nostra attenzione: poco distante da noi c'è una giostra arrugginita ma funzionante, di quelle che portano a poca distanza da terra automobili, aerei, cavalli ecc... per la gioia dei bambini. E' gestita da un personaggio che per ogni giro si fa pagare l'irrisoria cifra di venti lek...ma, ma, ma che succede? Ebbene si, voi ci crederete (anche perché non potete fare altrimenti), alcune mamme a giro iniziato approfittano della distrazione del proprietario per mettere clandestinamente i bambini sulla giostra (!) che iniziano così mooolto precocemente la loro carriera in quello che sarà il primo mestiere del futuro, cui seguiranno inevitabilmente quelli di spacciatore, protettore e rapinatore (in Italy, of course). Stendiamo un pelo vietoso sull'accaduto, anche se un pelo copre poco, maledicendo la progenie che ha generato cotanto sfracello nei D.N.A. indigeni
 

Guest
Re: Vajtja” në Europë dhe Kultura e Qytetare Demokratike

hMMMM iNTERESANTE
 
Top