Ndricim Metka
Primus registratum
Tiramisu'
Per 5 persona:
4 te verdha veze
4 te bardha veze
400 gr djath maskarpone(mascarpone cheese)
100 gr crem (wipping or double)
5 luge (gjelle)sheqer
savoiardi biscuits
1/2 litra cafe(e lengshme)
50 mililitra likuor(Tia maria,crema di
kaluha,krem wisky...ke te pelqeni nga keto)
kakao pluhur
............................................
1) rrihet e verdha e vezes me sheqerin derisa te behet si crem i trashe(rreth 5 min. me mixer elektrik)
2) hedhim ketu maskarponen dhe e perziejme per rreth 2 min
3)hedhim dhe kremin dhe e perziejme derisa krmi te montohet(te behet me nje trashesi te konsiderueshme)
4) ne nje ene tjeter rrahim te bardhen e vezes(e bardha e vezes quhet e rrahur mire kur edhe po te kthesh enen, e barha nuk bie)
5) hidheni te bardhen te kremi qe bete me pare dhe perziheni mire, perzierja duhet bere me luge, ngadale dhe jo rreth e rrotull,por duke i dhene luges levizje ne drejtim vertikal
6) hidhet liquori te kafeja e ngrohte dhe ketu lagen biskotat nje nga nje(kujdes: biskota duhet zhytur dhe nxjerre menjehere pa e leshuar nga dora) dhe me to behet nje shtrat ne ne ene qelqi 20x20cm dhe te pakten 4 cm e thelle.
Siper ketij shtrati hidhet gjysma e kremes qe pergatitet.
Beni dhe nje shtrat tjeter me biskota dhe nje tjeter me krem.
Siper i hidhet kakao pluhur dhe futeni ne frigorifer per rreth 3 ore qe te jete e ftohte dhe biskotat te regjen mire.
P.S 1)kur te perzieni vezet ose kremin, levizja e dores duhet te jete gjithmone ne nje drejtim
2)Biskotat savoiardi jane ne formen e gishtit dhe te lehta
Ju befte mire
Per 5 persona:
4 te verdha veze
4 te bardha veze
400 gr djath maskarpone(mascarpone cheese)
100 gr crem (wipping or double)
5 luge (gjelle)sheqer
savoiardi biscuits
1/2 litra cafe(e lengshme)
50 mililitra likuor(Tia maria,crema di
kaluha,krem wisky...ke te pelqeni nga keto)
kakao pluhur
............................................
1) rrihet e verdha e vezes me sheqerin derisa te behet si crem i trashe(rreth 5 min. me mixer elektrik)
2) hedhim ketu maskarponen dhe e perziejme per rreth 2 min
3)hedhim dhe kremin dhe e perziejme derisa krmi te montohet(te behet me nje trashesi te konsiderueshme)
4) ne nje ene tjeter rrahim te bardhen e vezes(e bardha e vezes quhet e rrahur mire kur edhe po te kthesh enen, e barha nuk bie)
5) hidheni te bardhen te kremi qe bete me pare dhe perziheni mire, perzierja duhet bere me luge, ngadale dhe jo rreth e rrotull,por duke i dhene luges levizje ne drejtim vertikal
6) hidhet liquori te kafeja e ngrohte dhe ketu lagen biskotat nje nga nje(kujdes: biskota duhet zhytur dhe nxjerre menjehere pa e leshuar nga dora) dhe me to behet nje shtrat ne ne ene qelqi 20x20cm dhe te pakten 4 cm e thelle.
Siper ketij shtrati hidhet gjysma e kremes qe pergatitet.
Beni dhe nje shtrat tjeter me biskota dhe nje tjeter me krem.
Siper i hidhet kakao pluhur dhe futeni ne frigorifer per rreth 3 ore qe te jete e ftohte dhe biskotat te regjen mire.
P.S 1)kur te perzieni vezet ose kremin, levizja e dores duhet te jete gjithmone ne nje drejtim
2)Biskotat savoiardi jane ne formen e gishtit dhe te lehta
Ju befte mire