Al-Punk
Still here
Bashkimi në betejën për të ripërcaktuar kërkimin në internet, Yahoo ka marrë nje qëllim, krijim-zgjerimin e një shfletuesi të ri që ajo e quan “Boshti” ose Axis.
Ajo ndryshon shfletuesit të bërë nga kompanitë e tjera që të shfaq rezultatet e kërkimit në një format më të përshtatshëm dhe më vizuale.
Kompania e internetit Yahoo Inc ka lëshuar “Boshtin” në dyqanet Apple (app section) të mërrkurrën vonë. Ky version do të punojnë vetëm në iPad, Apple iPhone dhe iPod Touch. Në browserat e tjerë gjithashtu mund të instalohet si një plug-in, si dhe për shfletuesit më të mëdhenj të përdorur në kompjuterët desktop dhe laptopë. Aplikacionet për pajisjet tjera të lëvizshme janë në proces e siper.
Rezultatet mund të shfaqen si në një panorama, me ikona vizuale që pershkrohet nga info sipër resultatit së nje faqeje të caktuar e dale nga kërkimi. Është një largim nga paraqitja e motorëve te kërkimit tradicional të një liste të lidhjeve standarte që kërkojnë navigacion shumë dhe supozim.
“Duke kërkuar përmes lidhjeve ka panevojshmeri,” tha Shashi Seth, Yahoo zëvendës president i lartë. “Përdoruesit janë duke kërkuar më shumë tani, sepse ne jemi të gjithë të shkurtër në kohë.”
Të gjithe motorë kërkimet e mëdha kanë adoptuar formate të reja të destinuara për ti bërë më të lehtë për përdoruesit për të gjetur informacion pa klikuar nëpërmjet faqesh pas faqesh.
Dy javë më parë, Microsoft Corp parashikoi një ndryshim në të ardhmen që do të përhapet në rezultatet e kërkimit në Bing në tre kolona, duke përfshirë një të përkushtuar për rekomandimet e personalizuara nga Facebook, Twitter dhe shërbimet e tjera social networking.
Javën e kaluar, Google zbuloi një tipar të ri kërkimesh te quajtur ”Grafiku Dituria” që kërkon të japë përgjigje më të menjëhershme duke theksuar informacion nga një bazë të dhënash që përmban më shumë se 500 milionë të hyra në lidhje me njerëzit, vendet dhe gjëra të tjera të kërkuara shpesh.
Sfida më e madhe përballë “Aksi” është të kapërcehet perceptimi se Yahoo ka ndalur inovativen në kërkim, kur ka bashkuar forcat me Microsoft dhe ka filluar duke u mbështetur në Bing.
“Nëse kjo është mjaft e mirë dhe e paparë mjaftueshëm, njerëzit do të shkojnë nga rruga e tyre për ta përdorur atë,” parashikoi IDC analist Karsten Weide.
Yahoo është duke numëruar rreth Axis, të kthejë pjesën e saj në mënyrë të vazhdueshme në rënie të tregut fitimprurës në Internet e kërkimit dhe për të sjellë sa më shumë trafik në mes të numrit në rritje të smartphone dhe përdoruesit tabletë.
Shifrat më të mëdha të saj të apelimit për përdorim do të jenë, në pajisje të lëvizshme, sepse përdoruesit me app te instaluar mund të shohin rezultatet e tyre te kërkimit në krye të ekranit vetëm nga flicking në çfarëdo faqe që është shfaqur. Rezultatet përkatëse shfaqen në një fjongo të fotografive në faqe Web, duke e bërë më të lehtë për përdoruesit për të gjetur informacionin e duhur.
Ashtu si “Grafiku Google Njohuri”, Aksi tërheq rezultatet e saj nga një indeks porosi ndërtuar. Shumica e të dhënave në indeksin Aksi banon në shërbimet e vetë Yahoo-së. Nëse Aksi nuk mund të gjej përgjigje, paraqet lidhjet nga indeksi Bing i kërkimit.
Yahoo është mbështetur në teknologjinë Bing që prej vitit 2010 si pjesë e një partneriteti dekadë të gjatë, të formuar për të mbajtur përdoruesit larg nga Google. Deri tani, shumica e fitimeve Bing kanë ardhur me shpenzimet e Yahoo-së, por Yahoo ka humbur trafik edhe para se ajo filloi të mbeshtetej mbi Bing.
Pjesa e Yahoo-së e tregut të kërkimit amerikan qëndroi në 13.5 për qind deri në prill, poshtë nga afro 25 për qind pesë vjet më parë, sipas firmës hulumtuese comScore Inc Bing mban një pjesë 15.4 për qind, nga 9.4 për qind pesë vjet më parë kur Microsoft ka operuar një kërkim motor nën një emër tjetër dhe system tjetër. Pjesa e Google është rritur nga 56 për qind pesë vjet më parë në më shumë se 66 për qind tani.
Aleanca Yahoo me Microsoft jep fleksibilitet për të ofruar veçori unike te kërkimit, të tilla si Boshti, se Bing nuk kishte një dëshirë të tillë. Të afrojnë njerëzit që të përdorin motor kërkimin e tij më shpesh është e rëndësishme në Yahoo sepse ajo mban 88 për qind të të ardhurave të gjeneruara nga kërkesa të bëra në shërbimin e saj të kërkimit, por asnjë,që kur një pyetje është drëjtuar drejtpërdrejt në Bing rreth kësaj çeshtjeje.
Erozioni në pjesën e tregut të Yahoo internetit ka qenë një faktor i madh dhe një gjendje e sëmurë financiare që ka shkaktuar aksionet e kompanisë të pakësoheshin për vite dhe kanë kontribuar në trazirat e menaxhimit që ka marrë Yahoo përmes katër CEO’s, duke përfshirë dy udhëheqës të përkohshem – gjatë vetëm nëntë muajve te kaluar, kur ajo ishte duke punuar në Axis.
Yahoo nuk do të shfaq reklamat e ardhshme ne rezultatet e kërkimit Axis fillimisht, por kompania beson formatet vizuale do të jenë ideale për reklama video dhe marketing grafik.
Në një përpjekje për të bërë Aksin ose Boshtin edhe më te dobishme, Yahoo planifikon qe të ruaj aktivitetin e kërkimit në serverat e saj kështu që përdoruesit te mund të kenë qasje në aktivitetin e tyre të fundit në çdo kompjuter ose pajisje të lëvizshme, ku ata identifikohen me të dhënat e tyre nga Aksi, i cili do të pranojë hyrje edhe të njerezve që përdorin Google, Facebook, si dhe Yahoo.
Lexo te plote tek ...