Reklamimi ne Super Bowl dhe monitorimi i brendeve
Super Bowl i sivjetëm që filloi të dielën më 07 Shkurt, përveç aspektit sportiv sikurse çdo vit karakterizohet edhe me shumat e mëdha që derdhin kompanitë amerikane për paraqitjen e tyre gjatë ndeshjeve. 2.6 milion dollarë për prezencë 30 sekondëshe është aq shumë saqë kompanitë që reklamohen aty duhet të vjelin të ardhura nëse shesin aq njësi sikur në foton e mëposhtme:</p>
<p class="wp-caption-text">imazh i huazuar nga AdFreak</p>
Përveç reklamave shumë kreative, karakteristike ishte mosprezenca e Pepsit, e para herë pas 23 vitesh. Kjo për arsye se nga kjo kompani kishin vlerësuar që më mirë do të ishte poqëse do të përqëndroheshin në implementimin e strategjisë së tyre përmes mediave sociale.</p>
Derisa kohëve të fundit po çohet shumë pluhur rreth rolit të mediave sociale, më interesoi interaksioni i tyre me këtë ngjarje. Më bëri përshtypje edhe një aplikacion për Twitter i krijuar enkas për prezencën e brendeve në Super Bowl. Aty nëpërmjet etiketave përcillen reaksionet e publikut rreth atyre që reklamohen, sepse brendet nuk janë gjithçfarë marketerët thonë. Aty mund të shihni mendime pozitive dhe negative për secilin brend.</p>
<p style="text-align: center;">KLIKO PER TA PERCJELLUR RANKIMIN E BRENDEVE NE TWITTERSPHERE</p>
<p style="text-align: center;">
Përndryshe, Super Bowl është kampionati i futbollit amerikan që daton nga viti 1967. Sivjet emetohet nga stacioni televiziv CBS.</p>
Shperndaje kete artikull:
Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.mbreti3gut.com/?p=2094
Super Bowl i sivjetëm që filloi të dielën më 07 Shkurt, përveç aspektit sportiv sikurse çdo vit karakterizohet edhe me shumat e mëdha që derdhin kompanitë amerikane për paraqitjen e tyre gjatë ndeshjeve. 2.6 milion dollarë për prezencë 30 sekondëshe është aq shumë saqë kompanitë që reklamohen aty duhet të vjelin të ardhura nëse shesin aq njësi sikur në foton e mëposhtme:</p>

Përveç reklamave shumë kreative, karakteristike ishte mosprezenca e Pepsit, e para herë pas 23 vitesh. Kjo për arsye se nga kjo kompani kishin vlerësuar që më mirë do të ishte poqëse do të përqëndroheshin në implementimin e strategjisë së tyre përmes mediave sociale.</p>
Derisa kohëve të fundit po çohet shumë pluhur rreth rolit të mediave sociale, më interesoi interaksioni i tyre me këtë ngjarje. Më bëri përshtypje edhe një aplikacion për Twitter i krijuar enkas për prezencën e brendeve në Super Bowl. Aty nëpërmjet etiketave përcillen reaksionet e publikut rreth atyre që reklamohen, sepse brendet nuk janë gjithçfarë marketerët thonë. Aty mund të shihni mendime pozitive dhe negative për secilin brend.</p>
<p style="text-align: center;">KLIKO PER TA PERCJELLUR RANKIMIN E BRENDEVE NE TWITTERSPHERE</p>
<p style="text-align: center;">
Përndryshe, Super Bowl është kampionati i futbollit amerikan që daton nga viti 1967. Sivjet emetohet nga stacioni televiziv CBS.</p>
Shperndaje kete artikull:













Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.mbreti3gut.com/?p=2094