Rast studimi: Reklamimi në TV vs. Internet

Albforumi

Primus registratum
Rast studimi: Reklamimi në TV vs. Internet

Një vit më parë, po shkruaja një artikull po në këtë blog, dhe atë artikull e fillova më thënien e Steuart Henderson Britt:</p>


Të bësh biznes pa marketing, është sikurse tia bësh me sy një vajze në errësirë. Ju e dini çfarë jeni duke bërë, por të tjerët jo.</p>


dhe me pelqen të filloj këtë artikull përsëri me këtë thënie.</p>


Atë kohë (një vit më parë), shkruajta një artikull të titulluar “Marketingu tradicional vs. Marketingu online“, ku u pata munduar që të bëj një krahasim teorik në mes:</p>


Marketingut tradicional ( Telemarketingu, Panairët, Reklamat e shtypura (revistat, gazetat, broshurat, etj), Reklamat në TV dhe radio,  Billbordet dhe reklamat nëpër mure që aq shumë i urrej, etj.) dhe</p>


Marketingut online ( OMK/MMK Optimizimi/Marketingu për (në) motorët e kërkimit,  Blogimi, PPK Sistemet e marketingut Paguaj për klikim,  Media shoqërore, RSS, Video, etj.).</p>


Për dallim prej asaj kohe, ku unë bëra një krahasim teorik, sot do të mundohëm të bëj një krahasim numerik.</p>


Krahasimi do të bëhët vetëm për numrin e vizitorëve të web faqës zyrtare të kompanisë, pasi kompania nuk “ofron” të dhëna statistikore për shitjet e realizuara gjatë dy kampanjave asaj televizive dhe kampanjës online të realizuar përmes KosoftADS.</p>


Fillimisht do shfaqim statistikat nga data 01 janar 2009 deri më datë 01 mars 2010 dhe do shohim trendin e vizitorëve të faqës.</p>
<p style="text-align: center;">
statistikat-01janar2009-01mars2010.png
</p>


Në figurën e mëposhtme do të paraqesim statistikat e web faqës nga data 27 prill 2009 deri më datë 01 qershor 2009.</p>


Gjatë kësaj periudhe kompania në fjalë ka filluar një kampanje publicitare në televizonet e Kosovës dhe për këtë arsye kemi një rritje të ndjeshme të vizitorëve të faqës nga fundi i muajit prill 2009 (siq shihet në grafikun e mësipërm).</p>
<p style="text-align: center;">
statistikat-27prill2009-01qershor2009.png
</p>


Gjatë gjithë fushatës publicitare në TV që ka zgjatur përafësisht 1 muaj (emetim 2-3 herë në ditë në TV-të nacionale), faqja zyrtare e kompanisë ka pasur pak më shumë se 2,000 vizitor si shkak i reklamës televizive (duke mos llogaritur vizitorët nga faqet tjera).</p>


Pas ndërprerjës së fushatës publicitare në TV, fillon dhe bie numri i vizitorëve të web faqës në diku 8-10 vizitor në ditë. Ky trend vazhdon deri me datë 23 shtator, kur kompania fillon të reklamoj në rrjetin e marketingut KosoftADS.</p>
<p style="text-align: center;">
statistikat-01gusht-01mars.png
</p>


Fushata e reklamimit në KosoftADS zgjatë përafërisht 4 muaj, por me disa ndërprerje të kohë pas kohëshme, te cilat reflektohen shumë mirë në grafikun e mëposhtëm.</p>
<p style="text-align: center;">
statistikat-22shtator-09shkurt.png
</p>


Nga 22 shtatori 2009 deri më 9 shkurt 2010, faqja ka pasur afro 15 mijë vizitor, prej të cilëve më shumë se 79% kanë ardhur nga rrjeti i marketingut KosoftADS.</p>


Ndërsa nëse bëjmë një krahasim kostoje, atëherë kostoja e reklamimit në KosoftADS gjatë gjithë kësaj periudhe (4 mujore) është pothuajse e barabartë me koston e reklamimit të një dite në TV.</p>


P.S. Emri i kompanisë nuk është bërë publik, për të ruajtur informacionet e kompanisë.</p>

Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://besart.blog.al/?p=295
 
Top