Per te shpetuar gazetat online mjafton te paguajne 4% e lexuesve
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma;"> </p>
<p class="wp-caption-text">Nje faqe e pare e Corriere.it</p>
Bota e informacionit diskuton nese duhet te paguajne lexuesit per lajmet online apo jo, pa rrezikuar qe ti humbesh njehere e pergjithmone, duke gezuar keshtu konkurrencen. Ne te vertete mjafton te bindesh vetem 3-4% prej tyre dhe loja u krye. Per me teper, kjo do tu lejonte gazetave online qe te fitojne me shume nga cbejne aktualisht permes rreklamave ne faqe.</p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma; min-height: 16.0px;"> </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma;">Ky eshte mendimi i Dharmash Mistry, ekspert i finances dhe partner i Balderton Capital, i cili ne nje interviste per The Guardian keshillon gazetat qe te adoptojne formula mikse per versionet e tyre online. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma; min-height: 16.0px;"> </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma;">Sipas Mistry, do te mjaftonte qe gazetat te arrinin te bindnin edhe vetem 3-4% te publikut te tyre online per te paguar 3£ ne muaj (qe eshte 10% e cmimit mujor per nje te perditeshme ne treg), per te arritur fitimet qe gati te gjitha grupet mediatike ne Angli arrijne te sigurojne fale publicitetit online.
</p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma; min-height: 16.0px;"> </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma;">Llogarite e Mistry bazohen ne nje analize te kryer ne nje faqe lajmesh qe ka rreth 20 milione vizita unike ne muaj. Sipas tij, per shkak te renies se cmimit te rreklamave online, cdo gazete me perhapje nacionale ne Angli arrin te fitoje me pak se £20 milione ne vit. Nese ndonjera ben me shume se 30 milione do shokohesha, thote. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma; min-height: 16.0px;"> </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma;">Mistry eshte i sigurt se nje prej motiveve per te cilat gazetat kane frike te adoptojne formula mikse pagimi ka te beje me impaktin psikologjik qe do krijonte renia e numrit te vizitoreve. Gazetat kane frike te shohin nje zvogelim te publikut te tyre sepse gjithcka me te cilen matin vetveten eshte madhesia e publikut. Gazetat duhet [te mesojne] te bashkejetojne me idene e nje publiku me te vogel. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma; min-height: 16.0px;"> </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma;">Ai nuk eshte nje prej atyre qe duan te vendosin nen pagese te gjitha materialet apo lajmet dhe mendon se sistemi me i mire eshte gjetja e nje formule mikse. Me pas, shton se edhe rreklamuesit i shohin lexuesit qe jane te gatshem te paguajne per lajmet si me interesant per produktet e tyre. Ndaj dhe do te ishin te gatshem te nxirrnin nga xhepi edhe 30% me shume per ti kontaktuar permes rreklamave te vendosura ne ato faqe permbajtja e te cilave nuk eshte falas.</p>
Nuk ka artikuj te ngjashem!</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=82. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=82


Bota e informacionit diskuton nese duhet te paguajne lexuesit per lajmet online apo jo, pa rrezikuar qe ti humbesh njehere e pergjithmone, duke gezuar keshtu konkurrencen. Ne te vertete mjafton te bindesh vetem 3-4% prej tyre dhe loja u krye. Per me teper, kjo do tu lejonte gazetave online qe te fitojne me shume nga cbejne aktualisht permes rreklamave ne faqe.</p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma; min-height: 16.0px;"> </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma;">Ky eshte mendimi i Dharmash Mistry, ekspert i finances dhe partner i Balderton Capital, i cili ne nje interviste per The Guardian keshillon gazetat qe te adoptojne formula mikse per versionet e tyre online. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma; min-height: 16.0px;"> </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma;">Sipas Mistry, do te mjaftonte qe gazetat te arrinin te bindnin edhe vetem 3-4% te publikut te tyre online per te paguar 3£ ne muaj (qe eshte 10% e cmimit mujor per nje te perditeshme ne treg), per te arritur fitimet qe gati te gjitha grupet mediatike ne Angli arrijne te sigurojne fale publicitetit online.
</p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma; min-height: 16.0px;"> </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma;">Llogarite e Mistry bazohen ne nje analize te kryer ne nje faqe lajmesh qe ka rreth 20 milione vizita unike ne muaj. Sipas tij, per shkak te renies se cmimit te rreklamave online, cdo gazete me perhapje nacionale ne Angli arrin te fitoje me pak se £20 milione ne vit. Nese ndonjera ben me shume se 30 milione do shokohesha, thote. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma; min-height: 16.0px;"> </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma;">Mistry eshte i sigurt se nje prej motiveve per te cilat gazetat kane frike te adoptojne formula mikse pagimi ka te beje me impaktin psikologjik qe do krijonte renia e numrit te vizitoreve. Gazetat kane frike te shohin nje zvogelim te publikut te tyre sepse gjithcka me te cilen matin vetveten eshte madhesia e publikut. Gazetat duhet [te mesojne] te bashkejetojne me idene e nje publiku me te vogel. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma; min-height: 16.0px;"> </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Tahoma;">Ai nuk eshte nje prej atyre qe duan te vendosin nen pagese te gjitha materialet apo lajmet dhe mendon se sistemi me i mire eshte gjetja e nje formule mikse. Me pas, shton se edhe rreklamuesit i shohin lexuesit qe jane te gatshem te paguajne per lajmet si me interesant per produktet e tyre. Ndaj dhe do te ishin te gatshem te nxirrnin nga xhepi edhe 30% me shume per ti kontaktuar permes rreklamave te vendosura ne ato faqe permbajtja e te cilave nuk eshte falas.</p>

Nuk ka artikuj te ngjashem!</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=82. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=82