OCW from MIT

AnaBlue

Forumium maestatis
OCW from MIT

Pershendetje!

Massachusetts Institute of Technology (MIT) qe eshte nje nga shkollat me emer nderkombetar fillon te japi leksione dhe mesime ne web. Akoma eshte duke u punuar me materialet qe do publikohen, por te interesuarit mund te shkojne tek website http://ocw.mit.edu/index.html dhe te marrin me teper informacion qe andej.

Mendoj se eshte nje arritje qe te marresh lenden qe studiohet ne MIT per free. Eshte nje problem qe me klasat e mara ne web nuk do mund te merrni diplome (ndryshe te gjithe do benin shkollen per free /pf/images/graemlins/smile.gif ). Mendoj se do jete shume interesante te kesh mundesi per te avancuar dijet dhe per te ditur dhe krahasur njohurite qe merrni ne shkollat tuaja me ato qe jepen ne MIT.

AnaBlue

Forumium maestatis
Re: OCW from MIT

Jo vetem per inxhinierine por Sloan School of Management qe eshte pjese e MIT eshte shkolla qe ka disa vite qe ze vendin e dyte ne shkalle internacionale si nga shkollat me te mira te business. Eshte konkurentja e Harvard Business School. /pf/images/graemlins/smile.gif

bengu

Primus registratum

Pse mos ke deshire te shkosh ne MIT /pf/images/graemlins/tongue.gif
Hihih, nese shkon, me trego te vi edhe une /pf/images/graemlins/laugh.gif

Guest

Fillimisht postuar nga BENG:
[qb] Pse mos ke deshire te shkosh ne MIT /pf/images/graemlins/tongue.gif
Hihih, nese shkon, me trego te vi edhe une /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
hajde mo hajde se do bejme qef po edhe do zihemi kur te merzitemi njecike po ti a ta mban te vish atje ku do iki dhe una /pf/images/graemlins/wink.gif

bengu

Primus registratum

Hehe, do bejme qef po si, pastaj nuk ma merr mendja se zihemi shume.

p.s. kurre mos i thuj nje shqiptari: a ta mban? se hudhet prej dritare i shkreti... /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Guest

e ke gabim /pf/images/graemlins/wink.gif
shqiptari del nga dera :cool:

bengu

Primus registratum

Mos te fillojme tash me gjona si kush prej nga del se pastaj dalim prej teme.... /pf/images/graemlins/laugh.gif

p.s. per me teper kur kemi probleme me stafin /pf/images/graemlins/laugh.gif

Guest

une jo mo /pf/images/graemlins/laugh.gif
tashi e ke rradhen ti /pf/images/graemlins/wink.gif

bengu

Primus registratum

jo jo, as une nuk kam probleme, po vetem po mundohem ti nervozoj pak /pf/images/graemlins/laugh.gif

p.s. tash ti e ke rradhen