Al-Punk
Still here
Nuk do te kete LongHorn, Windows Vista
Vista - sipas fjalorit Merriam-Webster eshte shikim ne largesi apo ne horizont. Natyra e ketij emri e ben perfekt per daljen ne treg te produktit me te ri te Windows. Ai nuk do te jete LongHorn (brigjati- Emri me te cilin thuhej se do te dilte ne treg versioni tjeter i Windows), qe kishte 5 vjet qe perflitej. Ne nje salle konferencash ne Atalanta, Microsoft njoftoi qe emri i versionit tjeter te Windows do te jete Windows Vista dhe versioni beta 1 do te dale ne treg me 3 Gusht 2005. "Kemi kaluar nje proces te gjate fokusimi dhe kemi mbledhur disa grupe pune per te gjetur emrin i cili do te ngjallte qartesi" - tha Brad Goldberg, manaxheri kryesor i Windows - "Mendojme se Visita e permban idene e qartesise".
Analiste te ndryshem duket se jane dakort. Padyshim Vista eshte nje permiresim i dukeshem ndaj emrave tipik dhe bashkimit te fjaleve qe me pare Microsoft ka perdorur. Padyshim eshte dhe nje emer i lehte per t'u mbajtur mend. "Ky eshte nje produkt qe do jete nje nder 50 produktet me te perdorura dhe duhet te fiksohet nga kompanite e medha por dhe nga prinderit e mi" - shkruan analisti i Jupiter, Michael Gartenberg. - "dhe nga une, dhe nga ju. Me pelqen emri Vista sepse e permbush me se miri kete kusht. Shume me mire se variantet me meparshme (si Windows XP Media Center Edition 2005 me Service Pack 2). Ky brand sjell nje mesazh shume te forte qe ka munguar ne Microsoft vitet e fundit. Ngjall nje mesazh pastertie dhe lidhje konteksti me produktin qe do percjelle ne treg ate qe klientet duan."
Vista - sipas fjalorit Merriam-Webster eshte shikim ne largesi apo ne horizont. Natyra e ketij emri e ben perfekt per daljen ne treg te produktit me te ri te Windows. Ai nuk do te jete LongHorn (brigjati- Emri me te cilin thuhej se do te dilte ne treg versioni tjeter i Windows), qe kishte 5 vjet qe perflitej. Ne nje salle konferencash ne Atalanta, Microsoft njoftoi qe emri i versionit tjeter te Windows do te jete Windows Vista dhe versioni beta 1 do te dale ne treg me 3 Gusht 2005. "Kemi kaluar nje proces te gjate fokusimi dhe kemi mbledhur disa grupe pune per te gjetur emrin i cili do te ngjallte qartesi" - tha Brad Goldberg, manaxheri kryesor i Windows - "Mendojme se Visita e permban idene e qartesise".
Analiste te ndryshem duket se jane dakort. Padyshim Vista eshte nje permiresim i dukeshem ndaj emrave tipik dhe bashkimit te fjaleve qe me pare Microsoft ka perdorur. Padyshim eshte dhe nje emer i lehte per t'u mbajtur mend. "Ky eshte nje produkt qe do jete nje nder 50 produktet me te perdorura dhe duhet te fiksohet nga kompanite e medha por dhe nga prinderit e mi" - shkruan analisti i Jupiter, Michael Gartenberg. - "dhe nga une, dhe nga ju. Me pelqen emri Vista sepse e permbush me se miri kete kusht. Shume me mire se variantet me meparshme (si Windows XP Media Center Edition 2005 me Service Pack 2). Ky brand sjell nje mesazh shume te forte qe ka munguar ne Microsoft vitet e fundit. Ngjall nje mesazh pastertie dhe lidhje konteksti me produktin qe do percjelle ne treg ate qe klientet duan."