Mrebti3gut Gabimet ne marketing (3) – Gabimi i madh i Mini-t

admin

Administrator
I promovuar më 1959 me një çmim prej 500 paundësh, me 5 milion makina Mini u bë automobili më i shitur në historinë e Britanisë. Përveç çmimit tërheqës, në shitjen e madhe të Mini-t ndikim patën edhe fytyra të nohura si Xhon Lenon dhe Piter Selers të cilvt u kyçën në fushatën promovuese.
E gjithë kjo ndërmarrje ishte reagim për përmbysjen e dominimit në treg të rivalit Ford, i cili shitej me një çmim prej 610 paundësh. Mirëpo njerëzit e Ford nuk e kishin të qartë se si është e mundur që Mini të shitet me një çmim aq të ulët. Kështu vendosën që ta analizojnë; e cmontuan secilën pjesë një nga një, dhe erdhën në përfundim se Mini-t do t’i nevojiteshin edhe 35 paundë shtesë për tu prodhuar. Dmth kostoja e tij arrinte gjithse 535 paund. Me faqe të skuqura, menaxhmenti u detyrua ta pranojë gabimin, por nuk di nëse e falenderoi Ford-n që i mundësoi t’i hapë sytë përpara se të dështojë akoma më thellë.
mini-1959.jpg

Nga seria:
Ekskurzioni i Persil Power
Paniku i Coca Cola
☑ Gabimi i madh i Mini-t (British Motor Corporation)


Lexo origjinalin...
 
Top