admin
Administrator
Edhepse ishte lider në tregun e pijeve të buta, Coca Cola në vitin 1985 u kaplua nga ethet kur nga “testet symbyllur” në të cilat përparësi i jepnin pijes së re nga konkurrenti Pepsi – Challenge. Të gjendur në një pozitë më shumë panike sesa faktet reale që vinin nga tregu, drejtorët e Coca Cola menduan se problemi qëndron te shija e produktit të tyre. Kështu vendosën të lansojnë një lloj të ri të Cola-s. Për të qenë akoma më interesante, ata lajmërojnë se jo vetëm që do të ndryshojnë shijen, por edhe do ta tërheqin tërësisht recetën origjinale.
Një reportere e New York Times këtë problem e paraqet aq serioz sa e krahason me ndryshimin e pozitës së yjeve në flamurin amerikan. Lajmi morën dhenë, ndërsa u organizuan protesta në disa qytete të SHBA-ve. Drejtorët e kompanisë filluan të mendojnë dhe rishikojnë hulumtimet e tregut që i kishin bërë, dhe në fund u vërtetuan se kishin bërë një gabim fundamental duke mos konsideruar asocimin me brendin dhe lojalitetin i cili vjen me produktin.
Pas 79 ditësh, Coca Cola e kthen recetën e vjetër.
Nga seria:
☑ Ekskurzioni i Persil Power
☑ Paniku i Coca Cola
☐ Gabimi i madh i Mini-t (British Motor Corporation)
Lexo origjinalin...
Një reportere e New York Times këtë problem e paraqet aq serioz sa e krahason me ndryshimin e pozitës së yjeve në flamurin amerikan. Lajmi morën dhenë, ndërsa u organizuan protesta në disa qytete të SHBA-ve. Drejtorët e kompanisë filluan të mendojnë dhe rishikojnë hulumtimet e tregut që i kishin bërë, dhe në fund u vërtetuan se kishin bërë një gabim fundamental duke mos konsideruar asocimin me brendin dhe lojalitetin i cili vjen me produktin.
Pas 79 ditësh, Coca Cola e kthen recetën e vjetër.

Nga seria:
☑ Ekskurzioni i Persil Power
☑ Paniku i Coca Cola
☐ Gabimi i madh i Mini-t (British Motor Corporation)
Lexo origjinalin...