admin
Administrator
Agjencioni i marketingut Grey nga Australia, së fundmi ka lançuar një fushatë reklamimi për nevojat e TAC. Tema e kësaj fushate është ndërgjegjësimi i vozitësve për të mos ngarë makinën nën ndikim të drogave, siç thotë edhe vet moto “If you drive on drugs, you’re out of your mind.”
Deri këtu shumë mirë, pasiqë nga imazhet e mësipërme shihet që reklamat japin efekt te secili që i sheh. Kjo fushatë po shkon viral gjithandej nëpër internet… edhe mua po më pëlqen tejmase, por se ç’ma kujton reklamën e 2006-s që Audi e pat realizuar për modelin A6. Çfarë mendoni, cili e ka realizuar më mirë?
Lexo origjinalin...
Deri këtu shumë mirë, pasiqë nga imazhet e mësipërme shihet që reklamat japin efekt te secili që i sheh. Kjo fushatë po shkon viral gjithandej nëpër internet… edhe mua po më pëlqen tejmase, por se ç’ma kujton reklamën e 2006-s që Audi e pat realizuar për modelin A6. Çfarë mendoni, cili e ka realizuar më mirë?



[There is a video that cannot be displayed in this feed. Visit the blog entry to see the video.]
Lexo origjinalin...