Me thuaj cfare social network perdor e do te them kush je
Klasa sociale ndikon ne zgjedhjen e nje social network? Pyetjen e ben CNN dhe pergjigjja mesa duket eshte pozitive. Ose te pakten kete sygjeron nje kerkim i zhvilluar nga Nielsen, sipas te cilit personat me te fuqishem nga pikepamja demografike ekziston nje mundesi 25% me e madhe qe ti gjesh ne Facebook, ndersa ata me pak te pushtetshem ka me shume mundesi ti gjesh ne MySpace.
Duke pare me ne detaj, gati 23% e perdoruesve te Facebook fitojne me shume se 100 mije dollare ne vit, shifer qe mund te arrihet nga pak me shume se 16% e perdoruesve te MySpace. Nga ana tjeter, 37% e te rregjistruarve ne MySpace fiton me pak se 50 mije dollare ne vit, gje qe ndodh me 28% te te rregjistruarve ne Facebook.
Akoma dhe me te pasur jane perdoruesit e Twitter dhe te LinkedIn (…ky mesa duket nuk eshte rasti im!). Gati 38% e atyre qe kane nje profil ne LinkedIn – social network per profesioniste – fiton me shume se 100 mije dollare ne vit.
Asgje qe nuk dihej, sipas CNN. danah boyd – etnografe qe preferon ta shkruaje emrin e saj me germa te vogla – thote se e ka vene re kete ndarje mes klasave qe ne vitin 2006, kur kryente disa kerkime mbi perdorimin e social network-eve nga adoleshentet amerikane.
Kur nisi kerkimin e saj, boyd vuri re se gati te gjithe licealet perdornin MySpace. Por drejt fundit te vitit shkollor te njejtit po kalonin ne Facebook. Shpjegimet e studenteve ishin: Sepse ka me shume opcione, MySpace eshte i rrezikshem, Facebook eshte me i sigurt, Shoket e mi jane tashme atje!
Nderkohe qe Interneti mund te ngreje ura mes personave qe ndodhen ne ane te kunderta te globit, ne vazhdojme te lidhemi neper social network me te njejtet persona me te cilet jemi ne kontakt gjate jetes sone offline, thote Sarah Perez, shkrimtare dhe blogger. Eshte me te vertete nje pasqyre e jetes tone reale – thote per CNN – Nje social network eshte versioni online i asaj qe te rinjte bejne zakonisht pas shkolle.Klasa sociale ndikon ne zgjedhjen e nje social network? Pyetjen e ben CNN dhe pergjigjja mesa duket eshte pozitive. Ose te pakten kete sygjeron nje kerkim i zhvilluar nga Nielsen, sipas te cilit personat me te fuqishem nga pikepamja demografike ekziston nje mundesi 25% me e madhe qe ti gjesh ne Facebook, ndersa ata me pak te pushtetshem ka me shume mundesi ti gjesh ne MySpace.
Klasa sociale ndikon ne zgjedhjen e nje social network? Pyetjen e ben CNN dhe pergjigjja mesa duket eshte pozitive. Ose te pakten kete sygjeron nje kerkim i zhvilluar nga Nielsen, sipas te cilit personat me te fuqishem nga pikepamja demografike ekziston nje mundesi 25% me e madhe qe ti gjesh ne Facebook, ndersa ata me pak te pushtetshem ka me shume mundesi ti gjesh ne MySpace.</p>
Duke pare me ne detaj, gati 23% e perdoruesve te Facebook fitojne me shume se 100 mije dollare ne vit, shifer qe mund te arrihet nga pak me shume se 16% e perdoruesve te MySpace. Nga ana tjeter, 37% e te rregjistruarve ne MySpace fiton me pak se 50 mije dollare ne vit, gje qe ndodh me 28% te te rregjistruarve ne Facebook.</p>
Akoma dhe me te pasur jane perdoruesit e Twitter dhe te LinkedIn (…ky mesa duket nuk eshte rasti im!). Gati 38% e atyre qe kane nje profil ne LinkedIn – social network per profesioniste – fiton me shume se 100 mije dollare ne vit.</p>
Asgje qe nuk dihej, sipas CNN. danah boyd – etnografe qe preferon ta shkruaje emrin e saj me germa te vogla – thote se e ka vene re kete ndarje mes klasave qe ne vitin 2006, kur kryente disa kerkime mbi perdorimin e social network-eve nga adoleshentet amerikane.</p>
Kur nisi kerkimin e saj, boyd vuri re se gati te gjithe licealet perdornin MySpace. Por drejt fundit te vitit shkollor te njejtit po kalonin ne Facebook. Shpjegimet e studenteve ishin: Sepse ka me shume opcione, MySpace eshte i rrezikshem, Facebook eshte me i sigurt, Shoket e mi jane tashme atje!</p>
Nderkohe qe Interneti mund te ngreje ura mes personave qe ndodhen ne ane te kunderta te globit, ne vazhdojme te lidhemi neper social network me te njejtet persona me te cilet jemi ne kontakt gjate jetes sone offline, thote Sarah Perez, shkrimtare dhe blogger. Eshte me te vertete nje pasqyre e jetes tone reale – thote per CNN – Nje social network eshte versioni online i asaj qe te rinjte bejne zakonisht pas shkolle.</p>
Nuk ka artikuj te ngjashem!</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=3. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=3

Duke pare me ne detaj, gati 23% e perdoruesve te Facebook fitojne me shume se 100 mije dollare ne vit, shifer qe mund te arrihet nga pak me shume se 16% e perdoruesve te MySpace. Nga ana tjeter, 37% e te rregjistruarve ne MySpace fiton me pak se 50 mije dollare ne vit, gje qe ndodh me 28% te te rregjistruarve ne Facebook.
Akoma dhe me te pasur jane perdoruesit e Twitter dhe te LinkedIn (…ky mesa duket nuk eshte rasti im!). Gati 38% e atyre qe kane nje profil ne LinkedIn – social network per profesioniste – fiton me shume se 100 mije dollare ne vit.
Asgje qe nuk dihej, sipas CNN. danah boyd – etnografe qe preferon ta shkruaje emrin e saj me germa te vogla – thote se e ka vene re kete ndarje mes klasave qe ne vitin 2006, kur kryente disa kerkime mbi perdorimin e social network-eve nga adoleshentet amerikane.
Kur nisi kerkimin e saj, boyd vuri re se gati te gjithe licealet perdornin MySpace. Por drejt fundit te vitit shkollor te njejtit po kalonin ne Facebook. Shpjegimet e studenteve ishin: Sepse ka me shume opcione, MySpace eshte i rrezikshem, Facebook eshte me i sigurt, Shoket e mi jane tashme atje!
Nderkohe qe Interneti mund te ngreje ura mes personave qe ndodhen ne ane te kunderta te globit, ne vazhdojme te lidhemi neper social network me te njejtet persona me te cilet jemi ne kontakt gjate jetes sone offline, thote Sarah Perez, shkrimtare dhe blogger. Eshte me te vertete nje pasqyre e jetes tone reale – thote per CNN – Nje social network eshte versioni online i asaj qe te rinjte bejne zakonisht pas shkolle.Klasa sociale ndikon ne zgjedhjen e nje social network? Pyetjen e ben CNN dhe pergjigjja mesa duket eshte pozitive. Ose te pakten kete sygjeron nje kerkim i zhvilluar nga Nielsen, sipas te cilit personat me te fuqishem nga pikepamja demografike ekziston nje mundesi 25% me e madhe qe ti gjesh ne Facebook, ndersa ata me pak te pushtetshem ka me shume mundesi ti gjesh ne MySpace.

Duke pare me ne detaj, gati 23% e perdoruesve te Facebook fitojne me shume se 100 mije dollare ne vit, shifer qe mund te arrihet nga pak me shume se 16% e perdoruesve te MySpace. Nga ana tjeter, 37% e te rregjistruarve ne MySpace fiton me pak se 50 mije dollare ne vit, gje qe ndodh me 28% te te rregjistruarve ne Facebook.</p>
Akoma dhe me te pasur jane perdoruesit e Twitter dhe te LinkedIn (…ky mesa duket nuk eshte rasti im!). Gati 38% e atyre qe kane nje profil ne LinkedIn – social network per profesioniste – fiton me shume se 100 mije dollare ne vit.</p>
Asgje qe nuk dihej, sipas CNN. danah boyd – etnografe qe preferon ta shkruaje emrin e saj me germa te vogla – thote se e ka vene re kete ndarje mes klasave qe ne vitin 2006, kur kryente disa kerkime mbi perdorimin e social network-eve nga adoleshentet amerikane.</p>
Kur nisi kerkimin e saj, boyd vuri re se gati te gjithe licealet perdornin MySpace. Por drejt fundit te vitit shkollor te njejtit po kalonin ne Facebook. Shpjegimet e studenteve ishin: Sepse ka me shume opcione, MySpace eshte i rrezikshem, Facebook eshte me i sigurt, Shoket e mi jane tashme atje!</p>
Nderkohe qe Interneti mund te ngreje ura mes personave qe ndodhen ne ane te kunderta te globit, ne vazhdojme te lidhemi neper social network me te njejtet persona me te cilet jemi ne kontakt gjate jetes sone offline, thote Sarah Perez, shkrimtare dhe blogger. Eshte me te vertete nje pasqyre e jetes tone reale – thote per CNN – Nje social network eshte versioni online i asaj qe te rinjte bejne zakonisht pas shkolle.</p>

Nuk ka artikuj te ngjashem!</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=3. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=3