Lojra më reale me DirectX 11
</p>
Pas prezantimit të eyefinity nga AMD, që lejon deri në gjashtë monitorë për kartë grafike, vëmendja kalon në eksperiencën e re të Direct X11 në nje vjeshtë të rrallë që premton përmirësime thelbësore pas shumë vitesh qetësie.
</p>
<p style="margin-bottom: 0in;">Microsoft është kujdesur që me çdo version të ri të sistemit të tyre operativ apo përditësim të tijë të punojë paralelisht me Applicaions Programming Interface (API-në) e lojrave më të famshme në botë; Direct X. Ndër hapat e fundit dhe më të famshëm ishte versioni 8.1 tek Windows XP, i cili solli tipare të reja me përmirësime substanciale në efektet grafike dhe fizike të lojrave dhe të gjitha aplikacionet që mund të përfitonin. Më pas erdhi Direct X 9.0c tek SP2. Windows Vista, shumë e dijnë u shqua dhe u kërkua mbi të gjitha për DirectX 10.1, por ashtu si vetë sistemi, versioni i fundit ishte ishte jo pak zhgënjyes. Seti i tipareve të reja krahasuar me DX 9.0c ishte i kufizuar dhe integrimi i ngushtë vetëm me Vistan, e bëri të pamundur përdorimin zyrtar në sistemin paraardhës, Windows XP.</p>
<p style="margin-bottom: 0in;">Pas gjysëm-dështimit të fundit, duket se Microsoft ka kthyer 180 gradë dhe si fillim, Direct X 11, i disponueshëm që prej 22 Tetorit 2009 bashkë me Windows 7, do të jetë i mbështetur dhe në Windows Vista. Një pjesë e mirë e lojrave më të bukura që kemi parë dy vitet e fundit ishin ende të bazuara në DX9 për arsyen e thjeshtë se një lojë kishte mundësinë e një tregu më të gjerë sesa një tjetër e bazuar në DX 10, ekskluziv për Vistan. Një tjeter pozitivitet i API-së së re është se ajo është një shtojcë e Direct X 10.1, pra një lojë e shkruar në Direct X 11 mund të luajë në një sistem me Direct X 10 të instaluar pa problem, vetëm pa tiparet e shtuara.</p>
<p style="margin-bottom: 0in;">Objektivi kryesor i Direct X 11 është afrimi ndaj fotorealizmit dhe nga ana grafike, e reja më e madhe është një tipar i quajtur Tesselim, i cili rrit numrin e poligoneve në një skenë duke bërë një lloj nënndarje virtuale dhe rrumbullakosje të poligoneve. Megjithëse Crysis është vlerësuar si loja me grafikën më mbresëlënëse vitin e kaluar, nuk ishte shumë e vështirë të dalloje përbërjen poligonale të modeleve, dhe në opsionet më të larta,… shpresojmë që këtë ta harrojmë. ShaderModel 5 gjithashtu sjell një metodë të re të kompresimit të imazheve që do të garantojë cilësi më të mirë të teksturave.</p>
<p style="margin-bottom: 0in;">Nga ana e performancës, përdorimi paralel i bërthamave të procesorit është automatik, ndaj të gjitha lojrat do përfitojnë njëtrajtësisht nga procesorët më të fuqishëm triple dhe quad core ndërsa teknologjia DirectCompute do të lejojë përdorimin e hapur për qëllime përpunuese duke shfrytëzuar aksesin direkt në linjat përpunuese të GPU-së.</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://teknologji.blog.al/?p=472. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://teknologji.blog.al/?p=472

Pas prezantimit të eyefinity nga AMD, që lejon deri në gjashtë monitorë për kartë grafike, vëmendja kalon në eksperiencën e re të Direct X11 në nje vjeshtë të rrallë që premton përmirësime thelbësore pas shumë vitesh qetësie.
</p>
<p style="margin-bottom: 0in;">Microsoft është kujdesur që me çdo version të ri të sistemit të tyre operativ apo përditësim të tijë të punojë paralelisht me Applicaions Programming Interface (API-në) e lojrave më të famshme në botë; Direct X. Ndër hapat e fundit dhe më të famshëm ishte versioni 8.1 tek Windows XP, i cili solli tipare të reja me përmirësime substanciale në efektet grafike dhe fizike të lojrave dhe të gjitha aplikacionet që mund të përfitonin. Më pas erdhi Direct X 9.0c tek SP2. Windows Vista, shumë e dijnë u shqua dhe u kërkua mbi të gjitha për DirectX 10.1, por ashtu si vetë sistemi, versioni i fundit ishte ishte jo pak zhgënjyes. Seti i tipareve të reja krahasuar me DX 9.0c ishte i kufizuar dhe integrimi i ngushtë vetëm me Vistan, e bëri të pamundur përdorimin zyrtar në sistemin paraardhës, Windows XP.</p>
<p style="margin-bottom: 0in;">Pas gjysëm-dështimit të fundit, duket se Microsoft ka kthyer 180 gradë dhe si fillim, Direct X 11, i disponueshëm që prej 22 Tetorit 2009 bashkë me Windows 7, do të jetë i mbështetur dhe në Windows Vista. Një pjesë e mirë e lojrave më të bukura që kemi parë dy vitet e fundit ishin ende të bazuara në DX9 për arsyen e thjeshtë se një lojë kishte mundësinë e një tregu më të gjerë sesa një tjetër e bazuar në DX 10, ekskluziv për Vistan. Një tjeter pozitivitet i API-së së re është se ajo është një shtojcë e Direct X 10.1, pra një lojë e shkruar në Direct X 11 mund të luajë në një sistem me Direct X 10 të instaluar pa problem, vetëm pa tiparet e shtuara.</p>
<p style="margin-bottom: 0in;">Objektivi kryesor i Direct X 11 është afrimi ndaj fotorealizmit dhe nga ana grafike, e reja më e madhe është një tipar i quajtur Tesselim, i cili rrit numrin e poligoneve në një skenë duke bërë një lloj nënndarje virtuale dhe rrumbullakosje të poligoneve. Megjithëse Crysis është vlerësuar si loja me grafikën më mbresëlënëse vitin e kaluar, nuk ishte shumë e vështirë të dalloje përbërjen poligonale të modeleve, dhe në opsionet më të larta,… shpresojmë që këtë ta harrojmë. ShaderModel 5 gjithashtu sjell një metodë të re të kompresimit të imazheve që do të garantojë cilësi më të mirë të teksturave.</p>
<p style="margin-bottom: 0in;">Nga ana e performancës, përdorimi paralel i bërthamave të procesorit është automatik, ndaj të gjitha lojrat do përfitojnë njëtrajtësisht nga procesorët më të fuqishëm triple dhe quad core ndërsa teknologjia DirectCompute do të lejojë përdorimin e hapur për qëllime përpunuese duke shfrytëzuar aksesin direkt në linjat përpunuese të GPU-së.</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://teknologji.blog.al/?p=472. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://teknologji.blog.al/?p=472