Lidhja në mes Islamit dhe Hip Hopit

Albforumi

Primus registratum
Lidhja në mes Islamit dhe Hip Hopit

hiphop-150x150.jpg
Islami është referuar gjithmonë se ‘fe zyrtare e Hip Hopit’.Një numër i madh i disa prej më të mirë të artistëve të njohur Hip Hop sot si Everlast, Ghostface Killah, Mos Def, Lupe Fiasco, The Roots, Jurassic 5, pa Freeway , për të përmendur vetëm disa. Për shumicën e njerëzve termi ‘Arti dhe Islami’ është formuar imazhi nga mediet me pasqyrimin e Talibanëve në Afganistan duke shkatërruar veprat më të mëdha të artit dhe bllokimin e artistëve dhe faktorëve tjerë kulturor.</p>


Sërish për shumë njerëz, përfshirë këtu edhe Myslimanët, termi Hip Hop shpesh ndërlidhet ,me materialet e jetës së shfrenuar dhe të ‘pornografisë së butë’ video të muzikës piktoreske që së fundi janë të shpeshta në një numër të kanaleve muzikore.</p>


Si rrjedhojë, propozimi për ndonjë lidhje në mes Islamit dhe Hip Hopit është gati të krijojë huti nëse jo tërësisht refuzimin dhe ende akademikë dhe autor në ShBA (Ted Swedenburg,Anaya McMurray, Suad Abdul Khabeer dhe të tjerë) dhe mua këtu në Britani të Madhe kemi shkruar për të sqaruar ‘Rrënjët Islame’ të Hip Hopit.</p>


Islami është referuar gjithmonë se ‘fe zyrtare e Hip Hopit’.Një numër i madh i disa prej më të mirë të artistëve të njohur Hip Hop sot si Everlast, Ghostface Killah, Mos Def, Lupe Fiasco, The Roots, Jurassic 5, pa Freeway , për të përmendur vetëm disa, janë myslimanë praktikantë .</p>


Ka qenë gjithashtu një rritje e shpejtë e numrit të të kthyerëve në Islami në mesin e të rinjve Hip Hop dhe Rap artistëve skenës së Britanis së Madhe Nuk ka dyshim se bazë pozitive në projektet nga artistë dhe grupe të tilla si Mecca2Medina, Poetic Pilgrimage, Masikah, Mohammed Yahya, dhe faktorët e tjerë janë duke kontribuar në rritjen e interesit për Islam në brezin e ri të Hip Hopit në Britani të Madhe .</p>


Ndryshe në Britani të Madhe ku Islami është ende shihet nga shumë si një “fe emigrante”, Islami është të SHBA ka qenë gjithmonë është konsideruar ” vendës” në peizazhin fetare dhe kulturore të Amerikës. Ka një harmoni midis historianëve se shumica e Afrikës skllevër që u sollën në SHBA dhe Ishujt Karaibe qenë myslimanë. Sipas Profesor Tweed of the University of North Carolina “historia amerikane myslimane është më shumë se mund të mendojmë, duke shkura mbrapa deri në ditën që rob i parë zbarkoi nga anije në bregdetin e Virxhinia në 1619”.</p>


Kështu, Islami ka qenë gjithmonë një pjesë integrale e historisë Afrikane-amerikane dhe kulturore shprehjes (nga Jazz në Hip-Hop). Afrikan-amerikanët vazhdojnë të përbëjnë shumicën e popullsisë muslimane në SHBA. Nuk është për t’u habitur që edhe ata artistë të cilët mund të mos duket të ketë ndonjë lidhje të drejtpërdrejtë me Islamin përdorin terme islame në temat e këngëve të tyre. Si shembull Foxy Brown’s Hot Spo ( “MC – duam të hamë por është e Ramazanit 50 Cent’s Ghetto Quran, Jill Scott’s A Long Walk ( “ndoshta ne mund të flasim për Surah 31:18″), për të përmendur vetëm këto pak.</p>


Fjala e folure artistëve dhe poetët (dhe artistët e sotit ) kanë qenë gjithmonë agjentë të rëndësishëm kulturore në historinë e Islamit nga e para-islamike në periudha klasike dhe mesjetare. Poeti funksionoi si ‘historian zyrtar’ i fisit (në rastin e shoqërisë para-islamikë) ose e perandorisë myslimane (në rastin e ‘Emevive ,’ Abasitëve , dhe shoqëritë tjera myslimane).</p>


Sipas studiuesit të famshëm afro-arabe të periudhës Abasite Xhahizit (776-869 ), “çdo komb përpiqet për të ruajtur historinë e vet, kulturën, dhe ngjarjet e veta në disa mënyra. Arabët para-Islamik i shoqërisë do të punësojë poet në përpjekje për të ruajnë trashëgiminë e tyre [...]” (shih El-Hayawan, p.71-72). Një tjetër studiues Al-Marzuqi shpjegon statusin e poezisë dhe poetët në komentin e tij në një nga veprat më të njohura të poezisë klasike arabe Hamasa të Ebu Tammam: “Ky është statusi i lartë që gëzonin poetët në periudhën para-islamike dhe islamike duke përfshirë të hershmet, si dhe ditët e fundit të dy perandorive islame. Perëndia i plotfuqishëm ka lejuar atë [poezi] të luaj të njëjtin rol për arabët atë që librat luajtën në vende të tjera. Ajo është e besuar e kulturës së tyre dhe e rezervuar për gjenealogjinë e tyre (shiko Sharh divani El-hamasa, vol.1, faqe 3). ” .</p>


Në fakt nuk është një ekzagjerim të thuhet se teologjia islame dhe të tjera disiplina islame janë të lidhura dhe ndikuar direkt nga poetë dhe poezi.</p>


Mbledhja dhe përpilimi i poezis në kohën para-Islame iu paraprijnë disa koleksioneve të hadithit (thënje të dhe rreth Pejgamberit). Në fakt, pothuajse të gjithë shkruesit klasike ekzagjesës së Kur’anit kanë përdorur poezinë para-islamik dhe poezinë e hershme islame .</p>


Sot poetët Hip Hop të tillë si Amir Sulaiman, Muneera dhe Sakina Poetic Pilgrimage, Warsan Shire, Mohammed Yahya, dhe të tjerë kanë rishikuar rolin tradicional të poezisë dhe poetëve në Islam. Për shumë nga të rinjtë britanikë muslimanëve të përfshirë në hip-hop, praktika e mostrës në muzikë mund të shihet si një metaforë për mënyrën se si të merren me sfidat me të cilat ata përballen me me identitetet e tyre të shumta, dhe se si ata mund të rindërtojnë një identitet të veçantë nga marrja e mostrave të kulturave të ndryshme në dispozicion.</p>


Përdorimi i temave islame në muzikë nga të tjera burime jo-islame gjithashtu sugjeron se si mund dhe duhet të bashkëjetojnë me kultura të tjera në një shoqëri pluraliste.</p>


Përktheu : Gentian Jetishi</p>


Burimi : Mesazhi.Com</p>

Ky artikull eshte marre nga: http://hiphopi.com/?p=512. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://hiphopi.com/?p=512
 
Top