Al-Punk
Still here

The Guardian ka reaguar duke nderprere publikimin e reklamave ne fjale dhe ka ngarkuar disa gazetare qe te hetojne per te kuptuar si qendrojne faktet. Gazetaret kane zbuluar se pronari i firmes ndodhet ne Karaibe ndersa nje tjeter drejtues eshte justifikuar duke shpjeguar se kushtet e veshtira atmosferike te diteve te fundit kane penguar dorezimin e automjeteve te prenotuara nga rreth 30-40 kliente.
Ngjarja – rreth se ciles ende po hetohet – eshte interesante per shkak disa elementeve. Ajo sjell nje risi persa i perket marredhenieve mes medias ne te cilen vendoset reklama, firmes se reklamuar dhe publikut. Editori/publikuesi ka nderhyre duke nderprere reklamen e cila me pas eshte kthyer ne teme hetimi per redaksine qe i kishte dhene hapesire.
Gazetat shpesh jane te lidhur ngushte me ndermarrjet qe vendosin reklama ne to. Shembull: nese Albtelekom publikon çdo dite nje faqe reklame ne nje te perditeshme shqiptare, kjo e fundit do te kishte valle guximin ta kritikonte apo te publikonte nje lajm qe demton imazhin e firmes, duke e ditur qe rrezikon te humbase reklamen?
Ne rastin e The Guardian eshte e lehte: nje gazete kaq e madhe sa ajo eshte e detyruar t’i qendroje besnike etikes. Por, nje gazete me tirazh te vogel do te bente te njejten gje? Ne rastin me te mire, ndoshta nuk ka as mjetet e nevojshme per te kontrolluar nese çfare premton reklama eshte e vertete apo jo. Ndaj lind pyetja: eshte faji i gazetes nese nje reklame eshte “mashtruese”? I takon asaj te hetoje?

Nuk ka artikuj te ngjashem!
Artikulli i plote...