Cfare mendoni per firmat e huaja te ngulura ne portin e Durresit?
E Enjte, 03 Korrik 2003
DEPOZITAT GREKE SFIDANTE NE PORTIN E DURRESIT
Vali Qyrfyci
Durres- Firmat e karburanteve do te ruajne dhe per shume muaj te tjere vendndodhjen e depozitave te tyre ne portin detar te Durresit. Vazhdimesia e qendrimit te depozitave ne zonen lindore te territorit portual, vec te tjerash, eshte shkak i kostos financiare qe duhet te paguaje qeveria per kete levizje. Nderkohe pritet te hartohet projekti mbi infrastrukturen e vendosjes se depozitave ne zonen e Porto-Romanos dhe te asaj rrugore, i cili do te financohet nga buxheti i shtetit per te siguruar kushtet e kerkuara per zhvendosjen nga firmat greke. Burime nga autoriteti portual i Durresit bene te ditur per gazeten "KJ" se, sipas informacioneve te mberritura nga ministria e Transporteve dhe Telekomunikacioneve, zhvendosja e depozitave te karburanteve nuk do te behet gjate ketij viti. Projekti parashikohet te perfundoje ne fund te ketij viti, por nuk eshte percaktuar koha e zbatimit te tij. Nderkohe eshte ngritur nje grup i perbashket pune me specialiste te ministrise se Transporteve dhe te Ekonomise dhe specialiste greke per te percaktuar te gjitha opsionet e zhvendosjes se tankerave te karburantit nga porti i Durresit ne Porto-Romano, me koston dhe elemente te tjere. Vendimi per zhvendosjen e depozitave te karburanteve nga porti i Durresit, te cilat paraqesin nje rrezik te madh per sigurine e banoreve te qytetit dhe jane pengese per zhvillimin e portit, u mor ne janar te ketij viti. Koka e Korridorit 8 dhe qytetaret e saj filluan te marrin fryme lirisht dhe e konsideruan nje hap te rendesishem takimin e realizuar ne fillim te janarit mes ministrit te Ekonomise Arben Malaj mes perfaqesuesve te tre firmave greke te cilat kane depozitat e karburanteve te instaluara ne territorin portual te Durresit, takim ne te cilin mori pjese dhe ambasadori grek ne Tirane Dimitrios Iliopulos. Perfaqesuesit e firmave greke "Global Petrolium", "Mamidoil" dhe "Evroil" rane dakort me vendimin e qeverise shqiptare per largimin e 19 depozitave te tyre nga porti i Durresit. Prania e tyre eshte percaktuar nga specialistet e huaj si element i nje rrezikshmerie te larte per sigurine e popullates perreth dhe per zhvillimin e portit te Durresit si porte kryesore e Korridorit 8. Banka Boterore akordoi nje fond prej 150 mije dollaresh per projektin e zhvendosjes se tyre nga porti i Durresit. Ne raportin anlitik te bere nga specialistet e Wilbur Smith Associates, TEC Infrastructure Consultants and EnerSource Engineering mbi inspektimin e depozitave dhe veprimtarise se karburanteve ne portin e Durresit eshte vleresuar se ekzistojne rreziqe reale per derdhje karburantesh, zjarre dhe eksplozione me pasoja ne port dhe komunitetin perreth. Ne portin detar te Durresit jane te instaluara 21 depozita, 19 prej te cilave i perkasin kompanive greke dhe 2 te tjerat firmave shqiptare "Armo" dhe "Kastrati". Kane kaluar 3 vjet qe nga koha kur drejtues te qeverise dhe partise ne pushtet bene deklaratat e para publike per largimin e menjehershem te cisternave te karburantit te vendosura ne pjesen lindore te kokes se Korridorit Lindje-Perendim, por ato vazhdojne te mbeten ne port aty ku eshte parashikuar te ndertohet terminali i perpunimit te konteniereve i cili do te jete me i madhi ne rajon. Nuk dihet dhe per sa kohe. 21 depozitat qe mbartin rrezikun dhe regresin e portit, qytetit e me gjere presin ne nje kohe te pacaktuar te zhvendosen ne Porto-Romano ku eshte ngritur baza e terrenit per tankerat, por jo infrastruktura e kerkuar nga firmat dhe e detyruar te zbatohet nga qeveria shqiptare e cila legalizoi qendrimin e tyre ne portin me te madh te vendit.
E Enjte, 03 Korrik 2003
DEPOZITAT GREKE SFIDANTE NE PORTIN E DURRESIT
Vali Qyrfyci
Durres- Firmat e karburanteve do te ruajne dhe per shume muaj te tjere vendndodhjen e depozitave te tyre ne portin detar te Durresit. Vazhdimesia e qendrimit te depozitave ne zonen lindore te territorit portual, vec te tjerash, eshte shkak i kostos financiare qe duhet te paguaje qeveria per kete levizje. Nderkohe pritet te hartohet projekti mbi infrastrukturen e vendosjes se depozitave ne zonen e Porto-Romanos dhe te asaj rrugore, i cili do te financohet nga buxheti i shtetit per te siguruar kushtet e kerkuara per zhvendosjen nga firmat greke. Burime nga autoriteti portual i Durresit bene te ditur per gazeten "KJ" se, sipas informacioneve te mberritura nga ministria e Transporteve dhe Telekomunikacioneve, zhvendosja e depozitave te karburanteve nuk do te behet gjate ketij viti. Projekti parashikohet te perfundoje ne fund te ketij viti, por nuk eshte percaktuar koha e zbatimit te tij. Nderkohe eshte ngritur nje grup i perbashket pune me specialiste te ministrise se Transporteve dhe te Ekonomise dhe specialiste greke per te percaktuar te gjitha opsionet e zhvendosjes se tankerave te karburantit nga porti i Durresit ne Porto-Romano, me koston dhe elemente te tjere. Vendimi per zhvendosjen e depozitave te karburanteve nga porti i Durresit, te cilat paraqesin nje rrezik te madh per sigurine e banoreve te qytetit dhe jane pengese per zhvillimin e portit, u mor ne janar te ketij viti. Koka e Korridorit 8 dhe qytetaret e saj filluan te marrin fryme lirisht dhe e konsideruan nje hap te rendesishem takimin e realizuar ne fillim te janarit mes ministrit te Ekonomise Arben Malaj mes perfaqesuesve te tre firmave greke te cilat kane depozitat e karburanteve te instaluara ne territorin portual te Durresit, takim ne te cilin mori pjese dhe ambasadori grek ne Tirane Dimitrios Iliopulos. Perfaqesuesit e firmave greke "Global Petrolium", "Mamidoil" dhe "Evroil" rane dakort me vendimin e qeverise shqiptare per largimin e 19 depozitave te tyre nga porti i Durresit. Prania e tyre eshte percaktuar nga specialistet e huaj si element i nje rrezikshmerie te larte per sigurine e popullates perreth dhe per zhvillimin e portit te Durresit si porte kryesore e Korridorit 8. Banka Boterore akordoi nje fond prej 150 mije dollaresh per projektin e zhvendosjes se tyre nga porti i Durresit. Ne raportin anlitik te bere nga specialistet e Wilbur Smith Associates, TEC Infrastructure Consultants and EnerSource Engineering mbi inspektimin e depozitave dhe veprimtarise se karburanteve ne portin e Durresit eshte vleresuar se ekzistojne rreziqe reale per derdhje karburantesh, zjarre dhe eksplozione me pasoja ne port dhe komunitetin perreth. Ne portin detar te Durresit jane te instaluara 21 depozita, 19 prej te cilave i perkasin kompanive greke dhe 2 te tjerat firmave shqiptare "Armo" dhe "Kastrati". Kane kaluar 3 vjet qe nga koha kur drejtues te qeverise dhe partise ne pushtet bene deklaratat e para publike per largimin e menjehershem te cisternave te karburantit te vendosura ne pjesen lindore te kokes se Korridorit Lindje-Perendim, por ato vazhdojne te mbeten ne port aty ku eshte parashikuar te ndertohet terminali i perpunimit te konteniereve i cili do te jete me i madhi ne rajon. Nuk dihet dhe per sa kohe. 21 depozitat qe mbartin rrezikun dhe regresin e portit, qytetit e me gjere presin ne nje kohe te pacaktuar te zhvendosen ne Porto-Romano ku eshte ngritur baza e terrenit per tankerat, por jo infrastruktura e kerkuar nga firmat dhe e detyruar te zbatohet nga qeveria shqiptare e cila legalizoi qendrimin e tyre ne portin me te madh te vendit.