Dreamer
Under the Dome

Shërbimet e Apple janë kthyer online pas njëmbëdhjetë orësh të përfshirë përdoruesit nga e gjithë bota. Ishin të shkuar dyqane offline virtuale të kompanisë, përkatësisht App Store (iOS dhe OS X), iTunes dhe iBooks. Është vlerësuar dëm për miliona dollarë, të cilat i kan prekur edhe vlerën e aksioneve të Apple.Gjatë orëve të para gjithashtu edhe shërbimet iCloud nuk punonin dhe për disa kjo ishte e pamundur për t'u lidhur me llogarinë . Problemi në këtë rast ka zgjatur rreth katër orë, dhe arriti shërbime edhe më pak të njohura të tilla si iTunes Connect dhe TestFlight - kjo e fundit është një produkt për zhvilluesit.Apple kërkoi falje për të gjithë anëtarët e saj, duke shpjeguar se aksidenti ishte shkaktuar nga një DNS paspecifikuar sistem mosfunksionim të brendshëm të Apple. Historia ka qenë i dukshëm edhe në Store Apple ku, me sa duket, punetoreve u eshte dashur te punojne me stilolaps dhe letër, sepse ata kishin bllokuar sistemet; një skeç që shumë prej nesh kanë jetuar në kontekste të tjera.Në ditët e ardhshme, ndoshta ne do të dimë më shumë për natyrën e problemit, por është thënë se Apple vendos për të dhënë shpjegime të hollësishme. Sigurisht është mbresëlënëse për të parë se çfarë efekte mund të shkaktojë mungesën e një shërbim online të kësaj madhësie; janë botuar mijëra artikuj në botë, dhe media sociale u mbushën me postimet dhe komentet në lidhje me të.
/Network