Algoritëm i ri grafik për kualitet filmik në lojëra
Zhvilluesit e grafikës pranë Williams College dhe Nvidia kanë krijuar një algoritëm të ri për të cilin ata thonë se do të ndryshojë, përkatësisht do të përmirësojë në mënyrë dramatike kualitetin e grafikës
Për shkak se video lojërat kanë imazhe kompjuterike shumë më të shpejta sesa filmat, zhvilluesit e video lojërave e kanë gjetur të vështirë detyrën për të ndjekur këtë hap.</p>
Por McGuire, asistent profesor i shkencave kompjuterike pranë Williams College dhe Dr. David Luebke nga Nvidia kanë zhvilluar një metodë të re për ndriçim kompjuterik dhe burime të ndriçimit, për të cilat ata thonë se do të lejojnë që grafikat e lojërave ti afrohen më shumë kualitetit të filmave.</p>
Prodhimi i efekteve të ndriçimit esencialisht përfshin shtyrjen e dritës në botën 3D dhe tërheqjen e saj në pikselat e imazhit final. Metoda e re në fakt rikthen procesin, kështu që ndriçimi tërhiqet nga bota dhe shtyhet drejt imazhit një teknikë shumë më e shpejtë.</p>
Gjersa video lojërat vazhdojnë të rrisin shkallën e ndërveprimit, procesorët grafikë pritet që të jenë 500 herë më të shpejtë sesa që janë tani.</p>
Algoritmi i McGuire dhe Luebke gjithashtu është i përshtatshëm për shpejtësitë përpunuese të avancuara, dhe pritet që ky algoritëm të paraqitet në lojëra brenda dy viteve të ardhshme.</p>
Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.albionlab.com/?p=433

Zhvilluesit e grafikës pranë Williams College dhe Nvidia kanë krijuar një algoritëm të ri për të cilin ata thonë se do të ndryshojë, përkatësisht do të përmirësojë në mënyrë dramatike kualitetin e grafikës
Për shkak se video lojërat kanë imazhe kompjuterike shumë më të shpejta sesa filmat, zhvilluesit e video lojërave e kanë gjetur të vështirë detyrën për të ndjekur këtë hap.</p>
Por McGuire, asistent profesor i shkencave kompjuterike pranë Williams College dhe Dr. David Luebke nga Nvidia kanë zhvilluar një metodë të re për ndriçim kompjuterik dhe burime të ndriçimit, për të cilat ata thonë se do të lejojnë që grafikat e lojërave ti afrohen më shumë kualitetit të filmave.</p>
Prodhimi i efekteve të ndriçimit esencialisht përfshin shtyrjen e dritës në botën 3D dhe tërheqjen e saj në pikselat e imazhit final. Metoda e re në fakt rikthen procesin, kështu që ndriçimi tërhiqet nga bota dhe shtyhet drejt imazhit një teknikë shumë më e shpejtë.</p>
Gjersa video lojërat vazhdojnë të rrisin shkallën e ndërveprimit, procesorët grafikë pritet që të jenë 500 herë më të shpejtë sesa që janë tani.</p>
Algoritmi i McGuire dhe Luebke gjithashtu është i përshtatshëm për shpejtësitë përpunuese të avancuara, dhe pritet që ky algoritëm të paraqitet në lojëra brenda dy viteve të ardhshme.</p>
Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.albionlab.com/?p=433