jack owar II
Primus registratum
irreversible
sapo e pashe filmin...ata qe kane marak mi pa filmat pa dijte kurgjo per ta paraprakisht, mos t'lexojne ma tutje...gjithashtu mos t'lexojne ma tutje ata qe i kane nen 18 vjeq edhe qe e kane stomakun e ligsht...
ngjarja asht e thjeshte: ni cift bajne lojna dashnie perderisa jane tu e prite ish burrin e ksaj femnes per me shku me ni ndeje; gruaja merr vesh qe asht shtatzane...rruges per ne ndeje, treshi (dashnori, ish burri edhe femna), ne metro, bajne muhabet rreth seksit edhe merret vesh se pse femna asht nda, por nuk asht prishe me ish burrin...ne ndeje femna ban fjale me dashnorin, i cili n'nderkohe i kish mbushe turijte me droge...ajo largohet prej ndejes vetem, gja qe asht fatale per te, sepse dhunohet...kta dy percjellsit e femnes marrin vesh rastsisht per dhunimin, gja qe i shokon; n'ket rast, dy pimpera ju japin ni hint per dhunuesin, gja qe ban me ju ngjalle ndjenja e hakmarrjes - ni moment kych asht kur thuhet se hakmarrja asht e drejte njerzore...kta dy tipat, dashnori edhe ish burri hyjne n'boten e nentokes tu e hallakate dhunuesin, e ket kerkim e nisin me rrugen e prostitutkave e transvestitave, ku e marrin vesh qe dhunuesi asht ni peder qe e kalon kohen n'klubin rectum...kta dy tipat, t'frustrum shkojne me ni taksi n'klubin e pederave...klubi i pederave asht n'fakt ni klub sado mazohist per pedera, e aty ka lloj lloj njerz, kryesisht pedera t'smute; dashnori i femnes e lyp at dhunuesin, tu ja thirre emnin; me ni moment ai e gjen ni chift me t'cilt shkemben fjale t'serta, e me njanin prej tyne edhe zihet me grushta, por ai pederi qellon ma i forte edhe ja then doren ktij dashnorit; ish burri, i cili deri n'kto momente nuk shihej, sepse dashnori ish hyperactiv, e kap ni fire extinguisher edhe ja mshon krese atij pederit, e ja mshon apet, e ja mshon apet, e ja mshon apet, derisa t'ja then kafken si me kone breshke...dy pleq bisedojne edhe i rrfejne mkatet e tyne, sidomos njani kur kallxon qe ka ba seks me chiken e vet, perderisa poshte baneses s'tyne policia i qet prej rectumit kta dy tipat edhe kufomen e atij pederit...
ky ke filmi, por une e kallxova ngjarjen mbare, kurse n'film ngjarja kallxohet prej fundit, dmth stili i rrjedhjes asht si te memento...atmosfera e filmit asht pak a shume si e dejvid linchit, n'filmat blue velvet ose fire walk with me; sidomos e forte asht skena n'klubin e pederave, e cila asht thjesht ferri i paraqiten n'film: kuq e terr e mjegull e zeze, ni grumull mashqi me halete per dore, e qebesa disa edhe n'anus, ni muzike e trente tekno-psiko-delike-satanike, dy tipa t'frustrum e t'mbushen me hakmarrje...skene tjeter e mundimshme asht dhunimi i ksaj femnes me ni tunel me mure t'kuqe. deri n'ket moment, kamera tane kohen ka shetite, edhe nese s'ju ka trubullue kryt dhuna e paraqitun n'ekran, at'here t'pakten levizjet e kameres asht dashte me e ba ket pune. por, me rastin e dhunimit, kamera nalet, ma s'leviz, edhe ti si shikues, je n'gjendje n'qetsi e 'rahati' me e pa per komplet 10 minuta aktin e dhunimit t'ni femne, shkelmimin e saj, edhe perplasjen e krese s'saj per asfalt...
atmosfera e filmit shkon prej ferrit kah parajsa, prej rectumit edhe vrasjes, kah parajsa edhe ngjizja e ni fmije - n'fakt, n'realitet, rrjedhja asht e kundert - ma s'pari ngjizet fmija, e mandej vjen deri te dhunimi e deri te vrasja...por, megjithate, n'fund t'filmit ti ke me kene pak a shume ma i qetsuem, sepse ke me e pa ni dashni t'sinqerte (pa marre parasysh faktin qe ti vech je deshmitar okular qe ky chift i dashunm e ka ni fat tragjik), ke me keshe (sidomos me muhabetet e zhvillume n'metro edhe me pseudo-intelektualizmin per seksin, intelektualizma qe njeri mundet me i lexu n'cdo gazete per shtepiake), ke me u erotizu prej lojes s'bukur pas-seksuale...ajo qe asht goditse asht qe ky film e merr ni gja t'sterzakonshme, gati gati banale me at zakonshmenine e vet (dy cifta t'zakonshem), me ni ngjarje t'sterzakonshme (tu shku me ni ndeje ma, gja qe e kemi ba te tane na), edhe ni dhunim (gja qe ndodh bajagi si shpesh), edhe ta qet n'ekran, n'mnyre lakuriqe - gja qe ndodh bajagi si rralle...
teknika e bamjes s'filmit asht fenomenale, sidomos zgjedhja qe ngjarja me rrjedhe mbrapsht...me ni moment, at'here kur ish burri i mshojke krese s'pederit me fire extinguisher, e nxana veten tuj i thane atij ish burrit: ndal o kali, ndal se ja q...nonen...por, ma vone, kur e ktheva ngjarjen mbare, mendova qe pak ka ba ai se cka ish dashte me ba...
sendi ma i rand n'film m'asht doke momenti kur ai pimp i thote dashnorit: hakmarrja asht e drejte njerzore...athue, a asht? perderisa na sot qorrohemi tu e hakmarrsin, athue a e kemi fuqine me hi n'lekure t'viktimes? athue, a kemi force me qendru deri n'funt t'filmit, me i pa krejt skenat pa e kthy kryt anash?
edhe, fundi i filmit asht interesant; sipas meje, deshifrimi asht ky: happy end asht fillimi i ni tmerri...
porosia e filmit asht: koha asht shkatrruese, e jo sheruese e gjanave - per ket aspekt, ma merr menja qe autori i filmit ka tentu me dale jashte lkures s'vet edhe me fillozofue ma teper se qe ka takat, ose se qe e kallxon n'film...
sapo e pashe filmin...ata qe kane marak mi pa filmat pa dijte kurgjo per ta paraprakisht, mos t'lexojne ma tutje...gjithashtu mos t'lexojne ma tutje ata qe i kane nen 18 vjeq edhe qe e kane stomakun e ligsht...
ngjarja asht e thjeshte: ni cift bajne lojna dashnie perderisa jane tu e prite ish burrin e ksaj femnes per me shku me ni ndeje; gruaja merr vesh qe asht shtatzane...rruges per ne ndeje, treshi (dashnori, ish burri edhe femna), ne metro, bajne muhabet rreth seksit edhe merret vesh se pse femna asht nda, por nuk asht prishe me ish burrin...ne ndeje femna ban fjale me dashnorin, i cili n'nderkohe i kish mbushe turijte me droge...ajo largohet prej ndejes vetem, gja qe asht fatale per te, sepse dhunohet...kta dy percjellsit e femnes marrin vesh rastsisht per dhunimin, gja qe i shokon; n'ket rast, dy pimpera ju japin ni hint per dhunuesin, gja qe ban me ju ngjalle ndjenja e hakmarrjes - ni moment kych asht kur thuhet se hakmarrja asht e drejte njerzore...kta dy tipat, dashnori edhe ish burri hyjne n'boten e nentokes tu e hallakate dhunuesin, e ket kerkim e nisin me rrugen e prostitutkave e transvestitave, ku e marrin vesh qe dhunuesi asht ni peder qe e kalon kohen n'klubin rectum...kta dy tipat, t'frustrum shkojne me ni taksi n'klubin e pederave...klubi i pederave asht n'fakt ni klub sado mazohist per pedera, e aty ka lloj lloj njerz, kryesisht pedera t'smute; dashnori i femnes e lyp at dhunuesin, tu ja thirre emnin; me ni moment ai e gjen ni chift me t'cilt shkemben fjale t'serta, e me njanin prej tyne edhe zihet me grushta, por ai pederi qellon ma i forte edhe ja then doren ktij dashnorit; ish burri, i cili deri n'kto momente nuk shihej, sepse dashnori ish hyperactiv, e kap ni fire extinguisher edhe ja mshon krese atij pederit, e ja mshon apet, e ja mshon apet, e ja mshon apet, derisa t'ja then kafken si me kone breshke...dy pleq bisedojne edhe i rrfejne mkatet e tyne, sidomos njani kur kallxon qe ka ba seks me chiken e vet, perderisa poshte baneses s'tyne policia i qet prej rectumit kta dy tipat edhe kufomen e atij pederit...
ky ke filmi, por une e kallxova ngjarjen mbare, kurse n'film ngjarja kallxohet prej fundit, dmth stili i rrjedhjes asht si te memento...atmosfera e filmit asht pak a shume si e dejvid linchit, n'filmat blue velvet ose fire walk with me; sidomos e forte asht skena n'klubin e pederave, e cila asht thjesht ferri i paraqiten n'film: kuq e terr e mjegull e zeze, ni grumull mashqi me halete per dore, e qebesa disa edhe n'anus, ni muzike e trente tekno-psiko-delike-satanike, dy tipa t'frustrum e t'mbushen me hakmarrje...skene tjeter e mundimshme asht dhunimi i ksaj femnes me ni tunel me mure t'kuqe. deri n'ket moment, kamera tane kohen ka shetite, edhe nese s'ju ka trubullue kryt dhuna e paraqitun n'ekran, at'here t'pakten levizjet e kameres asht dashte me e ba ket pune. por, me rastin e dhunimit, kamera nalet, ma s'leviz, edhe ti si shikues, je n'gjendje n'qetsi e 'rahati' me e pa per komplet 10 minuta aktin e dhunimit t'ni femne, shkelmimin e saj, edhe perplasjen e krese s'saj per asfalt...
atmosfera e filmit shkon prej ferrit kah parajsa, prej rectumit edhe vrasjes, kah parajsa edhe ngjizja e ni fmije - n'fakt, n'realitet, rrjedhja asht e kundert - ma s'pari ngjizet fmija, e mandej vjen deri te dhunimi e deri te vrasja...por, megjithate, n'fund t'filmit ti ke me kene pak a shume ma i qetsuem, sepse ke me e pa ni dashni t'sinqerte (pa marre parasysh faktin qe ti vech je deshmitar okular qe ky chift i dashunm e ka ni fat tragjik), ke me keshe (sidomos me muhabetet e zhvillume n'metro edhe me pseudo-intelektualizmin per seksin, intelektualizma qe njeri mundet me i lexu n'cdo gazete per shtepiake), ke me u erotizu prej lojes s'bukur pas-seksuale...ajo qe asht goditse asht qe ky film e merr ni gja t'sterzakonshme, gati gati banale me at zakonshmenine e vet (dy cifta t'zakonshem), me ni ngjarje t'sterzakonshme (tu shku me ni ndeje ma, gja qe e kemi ba te tane na), edhe ni dhunim (gja qe ndodh bajagi si shpesh), edhe ta qet n'ekran, n'mnyre lakuriqe - gja qe ndodh bajagi si rralle...
teknika e bamjes s'filmit asht fenomenale, sidomos zgjedhja qe ngjarja me rrjedhe mbrapsht...me ni moment, at'here kur ish burri i mshojke krese s'pederit me fire extinguisher, e nxana veten tuj i thane atij ish burrit: ndal o kali, ndal se ja q...nonen...por, ma vone, kur e ktheva ngjarjen mbare, mendova qe pak ka ba ai se cka ish dashte me ba...
sendi ma i rand n'film m'asht doke momenti kur ai pimp i thote dashnorit: hakmarrja asht e drejte njerzore...athue, a asht? perderisa na sot qorrohemi tu e hakmarrsin, athue a e kemi fuqine me hi n'lekure t'viktimes? athue, a kemi force me qendru deri n'funt t'filmit, me i pa krejt skenat pa e kthy kryt anash?
edhe, fundi i filmit asht interesant; sipas meje, deshifrimi asht ky: happy end asht fillimi i ni tmerri...
porosia e filmit asht: koha asht shkatrruese, e jo sheruese e gjanave - per ket aspekt, ma merr menja qe autori i filmit ka tentu me dale jashte lkures s'vet edhe me fillozofue ma teper se qe ka takat, ose se qe e kallxon n'film...