Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

Diskutime tek 'Ekonomia & Biznesi Shqiptar' filluar nga dimir, 18 Jun 2005.

  1. capuni

    capuni Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Kto fushatat "shock-and-awe" jan icik me spec. Meqe dhat shembullin e Bennetton, nja 2-3 here pa-dashje, ka "kafshuar gjuhen" me reklamat qe ka bere dhe eshte detyruar ti heqi nga qarkullimi se pervec publicitetit negativ s'pati gje tjeter. psh: reklama ku nje prift eshte duke u puthur me murgeshe (ne mos gaboj), si dhe tjetra e nje refugjati/e lufte me bluze Bennetton.
     
  2. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    O Poster po flasim per imazh mor vellai im. Sa imazh percjellin ato reklama?
    Po ta ilustroj me nje shembull/pyetje: Kush reklama percjellin me teper imazh per kompanine: ato qe shfaqen tek TOP-i apo ato tek BBF-ja?
    Pse nuk ben Vodafone reklame tek BBF-ja? (kur dihet qe numri i shikuesve te BBF-se eshte goxha i larte dhe cmimi i spotit eshte te pakten 3 here me i lire se i TOP-it)
    Vodafone dhe AMC nuk kane me nevoje per brand building sepse e kane te ngritur gia', ato tani jane ne lufte imazhi.
    Kete po perpiqem te te argumentoje, qe ato reklama per gjykimin tim dhe shume te tjereve qe kam bere muhabet nuk percjellin imazh.
    Kur shoferet e makinave bezdisen nga qarkullimi i makinave reklamuese neper rruget e Tiranes, indirekt krijohet nje ndjesi negative dhe ndaj kompanise qe reklamon.
    Nejse e leme kete argument, sepse po vazhduam keshtu bejme gjynahe ndaj te gjithe kompanive te siper permendura. Per me teper qe s'po paguhemi as nga konkurentet e tyre /pf/images/graemlins/laugh.gif
     
  3. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    EBM po vazhdojme te diskutojme per dy gjera te ndryshme. Ja cfare te kam shkruar me perpara.....

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    EBM Po flasim per gjera te ndryshme. Une po flas per promovim produkti. Ajo forme eshte komplet efikase per promovimin e nje produkti. Dhe njekohesisht edhe ideja per nje njeri lakuriq, eshte shume efikase ne promovim. Ndersa jam dakort me ty qe s'mund te perdoret asnjehere per Brand Image Publishing. Vodafone gabon kur e perdor per Brand Publicity kete forme publiciteti.
    Pastaj mendoj se jane te pakta kompanite shqiptare qe praktikisht e ngrejne nivelin e vleresimit te imazhit deri ne ate pike saqe publiciteti i nje forme te tille "do t'ju demtonte imazhin". Nuk ka me shume se 5-6 te tilla plako.

    [/ QUOTE ]

    Prandaj nuk mendoj se duhet te me kundershtosh per dicka qe kam rene dakort. Tashme e kam lene ceshtjen e imazhit dhe po diskutoj ne rang promovimi produkti, fushate etj..
     
  4. ^Ira^

    ^Ira^ Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    gjithcka qe keni shkruar qenka shume interesante
    me e bukura qendron ne faktin qe secili e ka argumentuar pergjijgen ,debat i bukur
    une kisha vecse nje kerkese te vogel:
    A mund te shkruani disa adresa te faqeve web te kompanive shqiptare qe merren me marketing, please...!!??
     
  5. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Kjo menyre prezantimi e produkteve nga firmat dhe kompanite ka diçka qe nuk shkon, pra prezantimi me ane te makinave reklamuese ne rruget e perbaltura te qytetit te Tiranes sidomos gjate dites deri sa te erresohet per mendimin tim ndikon jo pozitivisht kur flitet per firma dhe kompani serioze, por kur del nje produkt i ri siç eshte "reklamimi me ane te makinave levizese" manaxheret nga frika se mos ndoshta po u rreshqet diçka e vlefshme nga duart dhe deshira per te qene koherent me te rejat e fundit perfshihen ne valen e zhurmshme te ketij fenomeni.
    Po te vini re nje pjese te konsiderueshme te reklames kompania ia ben vehtes, pra ajo ben nje publicitet te dyfishte dhe po te analizojme fenomenin duke qene i painformuar per tarifat koston dhe numrin e makinave ky lloj sherbimi shume shpejte do te jete vetem per biznese te vogla dhe te mesme.
    Ja disa arsye:
    1) Duke qene se eshte dicka e levizshme nuk krijon besim tek klienti, te jep pershtypjen e nje gjeje jo te qendrueshme. Imagjinoni perplasjen e kesaj makine ne foto me nje makine tjeter "ku eshte siguaria e dy kuajve te Raiffaisen bank",
    2) Rruge e perbaltura tymrat e shumte dhe trafiku i renduar te krijojne pershtypjen e nje karroce e cila sillet rrugeve pa asnje destinacion.
    3) Nje makine e cila sillet dhe ndot ambientin per t'ju treguar njerezve se "x" produkt ka dale ne treg duket e tepruar.
    4)Diçka qe iken le shije te hidhur cilido qofte meseazhi, dhe forma e ketyre tabelave eshte jo shume e kendeshme (theksuar dhe me siper).
    Ndersa pasi te errsohet pjesen me te madhe te ketyre mangesive i mbulon nata dhe mungesa e ndriçimit i bene ato dhe me te efektshme pasi i ndihmon njerezit dhe te shohin rrugen dhe te orjentohen. Duket pak ironike, por keshtu eshte e verteta.
    [​IMG]
     
  6. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Dimir nuk jam dakort me ty. Analiza, apo faktoret e perzgjedhur jane shume teorike dhe milje larg realitetit perceptiv nga ana e konsumatorit. Te jesh i sigurte qe askush prej publikut nuk i percepton ne asnje lloj forme as koshiente as inkoshiente keto ndjesi qe ti ke listuar me lart. Nuk mund te flasesh per faktore kaq analitike ne nje kohe kur marketingu eshte ne nje faze te tille diskriminimi saqe sheshhere ja kalon dhe "Deshmitareve te Jehovait" per nga perbuzja. Marketingu eshte tkurrur ne nje pike te tille saqe shpenzohen miliona thjesht per te percjelle nje informacion, thjesht qe dikush thjesht ta degjoje apo ta shikoje ate informacion. Jane te pakte njerezit qe vertiten rreth analizave te ketij tipi per te studiuar cdo detaj exsistencialisht perfaqesues. Te siguroj qe ne jeten reale ndodh shume me thjeshte. Ndodh thjesht keshtu:
    -Nje drite e madhe levizese kalon afer teje.
    -Ne menyre inkoshiente njeriu terhiqet nga kjo gje e pazakonte.
    -Duke pasur natyren e çmisticizimit (terheqja per te bere te mundur dhenien kuptim) te objekteve dhe situatave, instiktivisht njeriu "mbledh" cdo informacion qe ky "objekt jo i zakonte" ofron me qellim qe te zbuloje llojin e objektit dhe qellimin.
    Gjate fazes se fundit ai mbledh dhe informacionin qe i eshte servirur per Reklame, pasi dhe ky i fundit eshte pjese e procesit te cmisticizimit.
    Dhe ne kete menyre, me nje truk te vogel psikologjik, sapo ke arritur te percjellesh informacionin te konsumatori potencial, qe eshte publiku i gjere. Dhe askush nuk rri te analizoje nese te qenurit mobile percjell pasiguri, apo qe bluja percjell ftohtesi. Te siguroj per kete.
    Kjo forme per mua eshte shume efikase dhe une e konsideroj si nje gershetim shume efikas te psikologjise me marketingun promovues.
    Problemi i vetem qe une shof eshte jetegjatesia e efikasitetit te kesaj forme publiciteti. Duke qene ne perdorim te perditshem dhe e kudogjendur, kjo forme rrezikon qe te shnderrohet ne nje forme "te njohur" per trurin e individit dhe reflekset qe shtyjne individin te reagoje ndaj kesaj forme do te dobesohen deri sa shume shpejt do te shuhen. Prandaj une mendoj qe shkurtjetesia eshte problemi kryesor i kesaj forme, pasi pas 6-10 muaj funksionimi ka te ngjare te mos jete me efikase deri edhe e neveritshme.
     
  7. capuni

    capuni Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    Dimir, ti hynte kaq thelle publiku reklamimit s'kishin per t'ble asgje.
     
  8. zog

    zog Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    marketingu me i mire eshte CILESIA e mallit, ajo ja ben vetevetiu reklamen e pa asnje shpenzim.

    meqe permendet Benetonin kjo fabrike eshte duke falimentuar, ngaqe malli qe propozon eshte i nje kualiteti si dhe SHIJEJE (bukurie ose mode mnjf) te vjeteruar.

    sot suedezet po e pushtojne boten (ikea, H&amp;M, erikson, etj) me idete novatore qe hedhin ne treg, si dhe cilesine (ose me mire raportin cilesi-çmim) dhe modernitetin e mallrave qe konceptojne.
     
  9. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    Iola tha: "Kjo forme reklamimi po kthehet ne mode", cka do te thote se kjo eshte nje plus i madh per kompanine e cila ofron kete lloj sherbimi, per me teper eshte bere nje goxha rekalme dhe ne gazete kesaj menyre reklamimi dhe me sa mbaj mend ne Gazeten Biznesi, dhe kjo arriti kulmin kur i bene nje lidhje per perfomancen e kesaj menyre te nderthurur me nje spot radiofonik. Pra ne qofte se ti e shikoje nje makine me nje reklame 4 m2 dhe nderkohe degjoje dhe nje spot radiofonik ndikimi ishte maksimal. Moda e ka jeten e shkurter, por jeta e biznesit varet nga manaxheret.
    Jam shume i sigurte se populli nuk i ve re keto gjera, sepse jetojme ne kohe te veshtira, por keto jane te verteta, dhe diku theksova se nuk njihesha me tarifat per te bere nje krahasim me analitik per vleren e sherbimit duke e krahasuar me menyrat e tjera te reklamimit ne funksion te biznesit. Po te isha manaxher i nje kompanie e cila ka nje fond per te shpenzuar per billborde dhe reklama 25% te tyre do ti shpenzoja ne billborde fikse me kontrata 5-10 vjecare ne pika kyçe.
    P.sh do te fiksoja 4 kryqezimet kryesore te tiranes dhe do te vendosja reklamen time duke i kerkuar bashkise ose firmes se marketingut qe ofron kete sherbim nje kontrate 5-10 vjecare. Pra aty do te ishin reklamat e kompanise qe do te manaxhoja. Sa per perparesite e saj mendoj se jane te qarta. Ju kujtoj shprehjet Takohemi te Kulla e Vodafonit, takohemi te Flora, takohemi te Taiwani etj..
    Iola Continuity... ju kujtoj se na ke premtuar dhe per ca tarifa dhe tani na bere dhe nje premtim tjeter ... te mirepresim me te rejat "Ne Angli benin gjera shume interesante me reklamimin ne levizje, do mundohem te sjell dicka kur te kem kohe".
     
  10. capuni

    capuni Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    Marketingu me i mire nuk eshte cilesia e larte, por tu japesh klienteve ate cilesi qe u takon per aq para sa pagojne! Shembulli me i mire Wal*Mart.
     
  11. zog

    zog Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Marketingu me i mire nuk eshte cilesia e larte, por tu japesh klienteve ate cilesi qe u takon per aq para sa pagojne! Shembulli me i mire Wal*Mart.

    [/ QUOTE ]

    une e di me i miri eshte tua shesesh atyre sapunin per djathe e te shkosh te jetosh me paret e fituara ne ndonje ishull te paqesorit, por po flas ne teori.

    malli i mire shitet vete, dhe fjala E MIRE permbleth ne vetvete te gjitha cilesite bile edhe raportin cilesi/çmim qe e permenda atje me siper.

    nje bisede te tille kam degjuar ne televizion ka ca vite, ne kohen kur euro ishte me e dobet se dollari, nje francez mendonte se kjo gje eshte mire ngaqe favorizon tregun, dhe eksportet. ndersa nje gjerman mendonte komplet ndryshe tij, dhe me te drejte.

    ai thoshte qe duhet edhe mall i mire edhe monedhe e forte, te dyja. pra favorizimi i tregut nuk duhet kryer artificialisht, duke bere gjasme sikur shesim kur ne te vertete nuk fitojme ndonje gje te madhe, pasi çmimet e mallit qe propozojme nuk sjellin shume fitim ngaqe jane te uleta.

    kjo po ndodh sot me shume firma, te cilat fabrikojne edhe shesin me humbje vetem qe te mos humbin tregun, si dhe duke shpresuar qe kundershtaret e tyre do te dobesohen me shpejt nga ata.

    si perfundim cilesia eshte faktori kyç pastaj vjen çmimi.

    ps; tek cilesi une fus edhe paraqitjen estetike, kuptohet. sepse i mire eshte vaji ullinit tone por me ambalazhin qe tregetohet nuk e blen askush.
    por edhe me lind pyetja a mund te jete malli i mire kur estetika e tij len per te deshiruar.

    pervete mendoj se jo. ngaqe estetika eshte me e veshtira per tu arritur tek diçka prandaj dhe cilesia e pergjithshme e tij varet drejtperdrejt nga kjo.
     
  12. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    malli i mire shitet vete, dhe fjala E MIRE permbleth ne vetvete te gjitha cilesite bile edhe raportin cilesi/çmim qe e permenda atje me siper.

    [/ QUOTE ]

    Zog kjo teori ka kohe qe nuk funksionon me. Ne nje treg global ku ekzistojne me miljona produkte brenda nje kategorie apo lloji eshte e veshtire te besh proven per te gjetur me te miret. Mund te ekzistojne shume kompani kineze me mallra te standartit te larte dhe ngelen pa treg, sepse u mungon brandi. Njerezve nuk u mjafton pamja e jashtme e produktit dhe cmimi joshes per te vendosur per blerjen. Ne kesi rastesh ata kerkojne burime informacioni te besueshme, pervec atyre qe lexojne ne manualet e perdorimit. Keshtu qe pa nje marketing te fuqishem, pa nje kanal shperndarje te besueshem (sikurse eshte Walt-Mart), ato produkte kane per t'u perfunduar te tregtohen ne nje treg lokal apo te varfer ekonomikisht ku konsumatoret vleresojne cmimin mbi cilesine (pavarsisht se shansi i mire u jep mundesine te blejne keto produkte cilesise se larte).
     
  13. capuni

    capuni Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    une e di me i miri eshte tua shesesh atyre sapunin per djathe e te shkosh te jetosh me paret e fituara ne ndonje ishull te paqesorit, por po flas ne teori.

    [/ QUOTE ]

    Kjo ktu siper nuk eshte marketing, eshte mashtrim. Jane dy gjera krejtesisht te kunderta.

    Ashtu sic tha dhe EBM, mendimi "nderto dicka te mire dhe njerezit do te vijne vet" ka vdekur qe kur doli "Pasuria e Kombeve" me 1776-en.
     
  14. Nakenak

    Nakenak Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    1. marketing eshte ne perpjestim te drejt me mashtrimin.

    2. Nqs juve mendoni se "ndertoni dicka te mire dhe njerezit do te vijne vete" ("madhi i mire shet vedit" kena thane ne Shkoder) ju jeni duke then se nuk ka nevoje per marktetin. Por une the se "Reklama shpirti i tregtise".
     
  15. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    1. marketing eshte ne perpjestim te drejt me mashtrimin.

    [/ QUOTE ]

    Kush e ka thene kete? Nuk jam absolutisht dakord me kete percaktim, per me teper fjala mashtrim eshte shume e rende per t'u perdorur. Marketingu mund te fsheh disa te meta te produktit, apo i zbeh reagimet negative ndaj tij, por kurresesi nuk mund te pranoj qe ecen krah per krah me mashtrimin.
     
  16. ujku81

    ujku81 Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    Ai qe mashtron mund te kete nje sukses afatshkurter po ne terma afatgjate eshte i destinuar te zhduket nga tregu. Konsumatoret nuk jane budallenj, mund te genjehen nje here por jo gjithmone.
     
  17. capuni

    capuni Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Marketingu mund te fsheh disa te meta te produktit, apo i zbeh reagimet negative ndaj tij, por kurresesi nuk mund te pranoj qe ecen krah per krah me mashtrimin.

    [/ QUOTE ]

    Pavaresisht se pajtohem me ty qe dicka e tille ndodh, jam krejtesisht kundra pranimit te pohimit te mesiperm si virtyt te natyrshem te marketingut.

    Une besoj ne marketingun e sinqerte. Nese je i sinqerte me konsumatorin, se pari s'ke pse te prodhosh produkte me virtyte negative. Se dyti, nese vertet je i detyruar te prodhosh dicka qe ka dhe ane negative (si ne rastin e ilaceve) eshte shume me fitimprurese dhe e dobishme ti dalesh te keqes perpara duke mos u fshehur (ose zbehur) anet negative te produktit. Me mire ta vesh konsumatorin ne djeni te faktit qe iks apo ypsilon produkt te heq dhimbjen e kokes (por per 1% te pacienteve shkakton komplikime zemre) para se ta perdorin, sesa te mos u thuash gje e te vdes dikush.

    Ata qe me siper e barazojne marketingun me mashtrim ka mundesi te thojne qe jam aq idealist saqe rroj ne boten e cudirave. Realiteti eshte qe pjesa me e madhe e kompanive jane shume te sinqerta me konsumatorin sepse e kane mesuar drejt per drejt ose anasjelltas qe kjo eshte menyre me e favorshme biznesi.
     
  18. ^Ira^

    ^Ira^ Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    Une do te thoja qe je shume realist
    Ka kompani te cilat edhe mashtrojne kur bejne marketing, por sikurse tha dhe ujku81 ato thjesht sigurojne nje fitim afatshkurter,klienti blen nje here nuk ngelet i kenaqur, akoma me keq i zhgenjyer nga produkti apo sherbimi dhe nuk e blen me ,ajo cka i intereson nje kompanie eshte riblerja, e prej kesaj derivojne fitime ne afatin e gjate
    Pastaj nese nje kompani mashtron,demton shume imazhin e saj qe eshte gjeja me kryesore,sepse reputacioni i mire eshte nje nga faktoret qe i siguron nje kompanie fluks te ri klientesh, fitime ne afatin e gjate etj.
     
  19. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    Kur te thashe te meta nuk kisha ndermend te thosha elemente qe mund te demtojne konsumatorin, por thjesht disa pika qe produkti yne i ka me dobet se konkurenti. Kjo ceshtje edhe ne kete rast nuk mund te trajtohet sikur genjen konsumtorin, por thjesht nuk permend dobesite, por vetem elementet qe i japin avantazhin ne krahasim me konkurentet.
    Konkurenti mund te kete cilesine si avantazh, ndersa ti ke cmimin apo dicka tjeter qe mund ta bej oferten tende atraktive per konsumatorin. Kjo eshte puna e marketingut! Askush nuk mund te dal e te deklaroje "njerez ne kemi produkt me pak cilesor, por aman kemi cmimin me te mire", por thjesht del me slloganin "cmimet me te mira ne treg" pa i thurrur lavde cilesise apo atributeve te tjera qe mund te (mos)kete produkti.
     
  20. soni2

    soni2 Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

    po per kete ne bote ka shoqata konsumatorsh dhe jane aq popullore dhe profesjonale sa ne france arriten te detyronin gjykatat ti vini gjobat me rrekord 3-shes op telefonike mobile ne france !!!!dhe per me teper kur shikoj se mbas morem leter ne shtepi secili ku me paftyrsi firmat na tregonin se benin çfare te ishte e mundur qe te zbrisnin çmimet !!!

    nja fakt i thjeshte ne 1999/2001 kampasur linje mobile profesjonele dhe paguanja nje fr min (15cts euro) sot po te iki po te e njejta firme me propozon te njejten linje por me nje fakturim 32cts euro min !!!

    shume gjera ne shqiperi nuk jane me legjislacjon dhe tregtaret dhe publicistat kane te drejte te bejne çdo gje sepse nuk denohen nga asnje instance atehere kur degjoj marketing dhe ide me duket pak abstrakte sepse jashte ku edhe jemi shumica nga ne ka shume forma dhe idesh marketingu duke marre parasysh shume parametra qe ne shqiperi nuk ekzistojne dhe nej fushate e shenjezuar marketingu rreklame studjohet me rritjen e shitjeve per ate produkt !!!

    me tregoni sa eshte indeksi i shitjeve i LORI KAFE apo i FLORIOL apo I VODAFONNE dhe AMC duke ditur se te gjithaketo firma nuk rrespektojne aspak ligjet e konkurrences dhe me elementaret e nje marketingu korrekt ?????????
     

Shpërndajeni këtë faqe